וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וו טאנג קלאן מתאחדים

1.1.2007 / 11:06

קולקטיב ההיפ הופ יאסוף את שמונת חבריו מהפרויקטים בהם הם מעורבים כדי להקליט אלבום שיצא השנה, ולצאת לסיבוב הופעות

וו טאנג קלאן, הרכב ההיפ הופ המוצלח מהניינטיז, חתמו על חוזה להקלטת אלבום אחד בחברת התקליטים SRC רקורדס ויצאו בעקבותו לסיבוב הופעות.

"נתחיל באלבום הזה, ואז נראה מה קורה" אמר סטיב ריפקינד מחברת התקליטים לאתר AllHipHop. "לא רק שאני, כמעריץ, רציתי אלבום נוסף של וו טאנג קלאן, גם RZA רצה עוד אלבום של וו טאנג קלאן." RZA, המפיק של ההרכב, הדבק שמאחד אותו והאיש שאחראי על הצליל הייחודי של ההרכב (ביטים כבדים והרבה כלי מיתר), שבין היתר גם כתב את פסי הקול של הסרט [[קיל ביל 2]] וגוסט דוג של ג'ים ג'רמוש.

"תמיד ניסיתי להעלות את הנושא, אבל התזמון אף פעם לא היה טוב. כשהתחלנו לדון על רעיון האלבום לפני כמה חודשים התזמון היה מושלם" סיפר ריפקינד, אחד האחראים להצלחה של הוו טאנג קלאן.

בוו טאנג קלאן חברים שמונה ראפרים מ[[סטייטן איילנד]], שכונה בדרום ניו יורק, הם לא היו רק הרכב היפ הופ מנצח, אלא ממש תעשייה שלמה של לבוש, משחקי וידאו, וחברי הלהקה הפכו גם לכוכבי טלוויזיה.

Ghostface Killah, אחד הראפרים הבכירים בשבט (ומי שמשמר את המסורת שלו יותר טוב מכולם) קבע את ההופעה הראשונה שלהם בסיבוב ההופעות באמריקה לקונטיקט. זאת תהיה ההופעה המשותפת הראשונה שלהם על במות מאז 1997. סיבוב ההופעות יכלול 10 הופעות.

האלבום האחרון של וו טאנג היה 'Iron Flag', שיצא לפני חמש שנים. מאז החברים יצאו לקריירות סולו, אך זאת לא הפעם הראשונה בה הם מתאחדים. ב-2004 הם הופיעו פעמיים - בקליפורניה, ובניו ג'רזי בנובמבר 2004, רגע לפני שחבר הלהקה OL' DIRTY BASTARD התמוטט ומת באולפן הקלטות במנהטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully