וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל מטאל בירושלים

דפנה ארד

3.1.2007 / 11:14

זו השנה השלישית שלובשי השחורים ישתלטו על רחובות הבירה, ישמעו מוזיקה רועשת וקיצונית, יפרצו במחול הנקרא "פוגו" ויטגנו חתולים שחורים מעל גזיות אלטרנטיביות

עיר הבירה של ישראל, ירושלים, תארח ב-19 בינואר את פסטיבל המטאל הירושלמי השלישי, "פסטיכסאח", שיתקיים במועדון "הצוללת הצהובה" בירושלים. ההופעות יתחילו כל ערב בשעת המטאליסטים האהובה 22:00.

המסורת החלה לפני שנתיים, בנסיון להפיק פסטיבל ט'ראש, אבל בגלל המחסור בלהקות מקומיות הפסטיבל נפתח לכל סגנונות המטאל הקיצוני וכולל כיום להקות וותיקות וצעירות, מסגנונות מגוונים.

השנה הלהקה העפולאית, Pure Wrath, תופיע עם שירי ספולטורה, במחווה ללהקת הט'ראש המטאל הברזילאית. את ערב ההופעות יפתחו חברי Immaterial, ובנוסף יופיעו גם להקות כמו Seven Precent Mind Usage שעומדת להוציא אי.פי בהפקת ג'יימי קינג ו-Dissonant, שיגיעו לאחר שנתיים של היעדרות.

בנוסף, שוורצהחייה, להקת המטאל הוותיקה בירושלים, תחגוג עשור עם הופעה משירי כל התקופות, אליה יצטרפו Spawn Of Evil, העובדים כרגע על אלבום חדש, הלהקה הצעירה BIRTH, ו- Digitan Misery המקליטה בימים אלה דמו ראשון, שיחתמו את הלילה בערך בחמש לפנות בבוקר. פרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully