וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות על איחוד בלר

3.1.2007 / 15:15

הלהקה הלוהטת מהניינטיז אמורה להכנס לאולפן השנה כדי להקליט אלבום חדש עם שיחזיר לחיקה את גרהאם קוקסון, כדי לסגור יפה את הפרק הזה בדברי ימי הבריטפופ

לפי דיווחים בעיתונות הבריטית, חברי להקת בלר חוזרים לעבוד יחד. למרות שהם מעולם לא התפרקו, הקולות האחרונים מהם נשמעו ב-2003 באלבום Think Tank.

דיימון אלברן, אלכס ג'יימס ודייב רונטרי נפרדו באותה השנה ויצאו לדרכים נפרדות, ואילו גרהאם קוקסון עזב את הלהקה כבר ב-2002, לאחר שרב עם אלברן על הרגלי השתייה שלו באמצע סשן הקלטות.

קוקסון הוחלף מיד בסימון טונג מ-The Verve ולאחר סיבוב ההופעות של "Think Tank" הם הפסיקו לעבוד כלהקה. אלברן התחיל לעבוד עם הגורילאז והשתלב בפרוייקטים שונים ומשונים וקוקסון שחרר כמה אלבומי סולו. ג'יימס עבר לגור בכפר ורונטרי התחיל לעבוד על סדרת האנימציה Empire Square.

למרות שלפני חודש בראיון איתו לא הראה קוקסון שום רצון לחזור ללהקה, אולם בימים האחרונים צפות שמועות על כך החבורה השמחה אמורה לחזור לעבוד יחדיו לאחר שאלברן ביקש מקוקסון לחזור לבלר מוקדם יותר השנה, וקוקסון הסכים.

מקור דיווח לצהובון ה"סאן" הבריטי: " גרהאם פחד שלחזור לעבוד באולפן עם החבר'ה הישנים יהיה כמו לחזור אחורה. גרהאם לא רוצה לחזור להזרק בכל לילה ולא מעוניין בלחזור לסביבה בה הוא יתפתה לכך, אבל הוא הבין לבסוף שהלהקה התבגרה ושיש להם עכשיו משפחות. הם להקה שונה לגמרי מזו שהייתה בניינטיז." סיפר המקור, והוסיף שברגע שאלברן יסיים את סיבוב ההופעות עם להקתו החדשה The Good The Bad And The Queen בפברואר, הם מתכננים להכנס לאולפן, לעבוד יחד על שירים חדשים, ולהקליט אותם, צעד אחר צעד. "זה ולי לא יהיה פרוייקט לטווח ארוך, ועלול להיות אלבום הפרידה של בלר. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully