וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האו.סי יורדת מהמסך

4.1.2007 / 11:11

רשת פוקס הודיעה על ביטול ה-90210 של שנות האלפיים. סת' כהן לא יודע את נפשו מצער, אבל סאמר תנחם אותו

4 שנים לאחר שפרצה לעולם בהייפ מטורף, סדרת ההורמונים הקליפורניים של רשת פוקס, האו.סי, מתנדפת מלוח השידורים. סת' כהן וחבריו ירכבו אל השקיעה בחודש פברואר השנה, אחרי 4 עונות מלאות ריגושים. כך פורסם בסוכנויות הידיעות.

אתמול הודיעה פוקס את ההודעה הלא-כל-כך-מפתיעה הזו. המהלך היה ברור דיו כבר מוקדם יותר השנה, כשהרשת הזמינה עבור העונה החדשה והרביעית רק 16 פרקים – מעט מאוד ביחס לעונות הקודמות, שנעו בין 24-27 פרקים כל אחת. בנוסף, פוקס עיכבה את השקת העונה החדשה, והציבה אותה ביום חמישי האכזרי, בו הייתה צריכה להילחם על מקומה עם שתי סדרות פופולאריות אחרות – “CSI” ו"האנטומיה של גריי".

לא סייעה לאו.סי העובדה שאחת הכוכבות הראשיות בסדרה - מישה ברטון, שגילמה את מריסה - פרשה מן הקאסט עם תום העונה השלישית. במהרה, הסדרה איבדה כמעט שליש מצופיה. מבקרי הטלוויזיה, שטענו כי איכותה של הסדרה השתפרה בעונה זו לאין שיעור, לא עזרו להושיב את ישבנו של הקהל מול המסך. יוצר הסדרה ג'וש שוורץ הודה בעבר כי האפשרות שהאו.סי תרד מלוח השידורים עומדת לנגד עיניו, ואתמול הודה כי סיום הסדרה בתום העונה הנוכחית הוא לדעתו הרגע הנכון ביותר לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully