וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפקס נוסעת לאירוויזיון

7.1.2007 / 14:51

ועדת רשות השידור החליטה עבורכם: קובי אוז ושות' ייצגו את ישראל באירוויזיון. הציבור הישראלי יוכל לבחור בין 4 שירים אופציונליים

להקת הפופ העממי הוותיקה טיפקס נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון. ועדת רשות השידור דירגה את להקתו של קובי אוז בראש הרשימה לתפקיד ההו-כה-מכובד – ואחריה ניצבים ליאל קולט במקום השני ומישל גוריאשווילי במקום השלישי. במידה והלהקה תחליט, מסיבה כלשהי, לוותר על הזכות, תפנה הוועדה לאמנים הללו על מנת שייצגו את ארץ הקודש.

הוועדה המחליטה כללה את חיים אוליאל, קובי אושרת, השדר והעורך נועם גילאור, אמנון שילוני, דליה שמחה כהן, ברכה רוזנפלד, יעקב נווה, אנסטסיה מיכאלי, איציק יושע וכן הזמרות ירדנה ארזי ודפנה דקל שמכירות את התחרות מקרוב.

אחד מחברי הוועדה סיפר לוואלה!תרבות: "מה שעבד לטובת טיפקס היו הנסיון שלהם, האיכות שלהם, המקוריות שלהם, וגם הישראליות המובהקת שלהם."

תחרות האירוויזיון לשנת 2007 תתקיים בהלסינקי, פינלנד. הגמר ייערך ב-12 במאי. טיפקס תאלץ לצלוח את שלב חצי הגמר על מנת להופיע בגמר התחרות. זאת בשל העובדה שאדי באטלר, שייצג את ישראל בתחרות שהתקיימה בשנה שעברה, לא הצליח לזכות באחד המקומות הראשונים – שמבטיחים עלייה אוטומטית של אותה מדינה לגמר התחרות, בשנה שלאחר מכן.

טיפקס תגיש 4 שירים לבחירת הקהל הרחב, והציבור הישראלי יוכל רק כך לקחת חלק בהחלטה החשובה. הצבעת הצופים תשוקלל יחד עם קולות חברי וועדת רשות השידור.

ליאל או מישל אם ירצה האל

ליאל קולט, שהגיעה למקום השני, השתתפה בשנה שעברה בתחרות האירוויזיון – אך לא תחת כנפיה של ישראל. היא הייתה חלק מהרכב קוסמופוליטי שייצג דווקא את שוויץ. "בחרנו את ליאל במקום השני, כי היא בעלת נסיון ומוכרת באירופה. זה מאוד חשוב" אמר אחד מחברי הועדה, והוסיף "היו זמרים פחות מוכרים וחסרי נסיון שלא נבחרו בגלל הסיבה של יתר אנונימיות."

מישל גוריאשווילי, שפרץ לתודעה בתוכנית הטלוויזיה של קשת, [[כוכב נולד 4]], נבחר, כאמור, למקום השלישי. בכוכב נולד, אגב, הוא לא זכה להגיע לשלישיה המובילה. "גוריאשווילי, מופיע מגיל 5 על במות, וזה משמעותי נורא. הופעות מול קהל גדול זה לא דבר קל. השתתפות בכוכב נולד היא כמו טירונות בסיירת מטכ"ל, זה לא הולך ברגל." הסביר חבר הוועדה את בחירתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully