וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה פרקים של "24" דלפו לאינטרנט

דפנה ארד

7.1.2007 / 16:42

זו לא קונספירציה: 4 השעות הקרובות בחייו של ג'ק באוור שהיו אמורות להיות משודרות בטלוויזיה בארה"ב רק ביום א' הבא, הועלו למיטב האתרים הלא חוקיים

ארבעה פרקים מהעונה השישית של הסדרה הממכרת "24" דלפו לאינטרנט, וניתנים להורדה באתרי הטורנט ובאתרי הורדות אחרים. אחד המקורות לפרקים הוא הדיסק הראשון מתוך מארז הדי.וי.די הרשמי של העונה השישית.

העונה אמורה להתחיל רק ביום ראשון הבא ברשת FOX, ובישראל היא אמורה לעלות ב-3 בפברואר. עם זאת, מעריצי הסדרה לא נחים לרגע ולפרק הראשון מתוך העונה הבאה כבר עלה תרגום לעברית.

ביום ראשון, 14 בינואר, ישודר פרק כפול ובו שעתיים בחייו של ג'ק באוור ויום לאחר מכן ישודר פרק כפול נוסף. כמו בחמש העונות הקודמות, כוכב הסדרה ג'ק באוור (קיפר סאתרלנד) נקרא להציל את ארצות הברית ממתקפת טרור חדשה – והפעם כשהוא משוחרר מהכלא הסיני.

בעונה החדשה שתשודר בארץ בערוץ אקסטרה הוט ישחקו גם ג'יימס קרומוול מ"עמוק באדמה", שיגלם את אביו של ג'ק; קאל פן; פיטר מקניקול (מ"אלי מקביל"); ריק שרודר; ואחיו של רוב לאו, צ'אד לאו, שיגלם פוליטיקאי מושחת.

העונה החמישית של 24 זכתה בחמישה פרסי אמי, בהם פרס 'סדרת הדרמה הטובה ביותר' ופרס 'השחקן הראשי הטוב ביותר'. קיפר סאתרלנד מועמד לפרס גלובוס הזהב שישודר ב-15 בינואר, יום אחרי עליית הסדרה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully