וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב טוב ניצנים

נינט

8.1.2007 / 9:54

הבחורה היחידה שיכולה לנתח לעומק את העונה החדשה של גיא פינס היא נינט. נסו לדמיין את זה

היי גיא,

האמת שהתלבטתי אם להתחיל את המכתב ב"היי גיא" או ב"היי מאמי". בסוף החלטתי להיות כמו כולם ולהגיד "היי גיא" גם בגלל ש"מאמי" זה מה פאסה קומפוזה. בטח כיף לך לפתוח את עונה מספר עשר, כי זה מספר עגול, כמו יומולדת 20. אח שלי תמיד אומר שזה לא חוכמה להגיע למעלה, החוכמה היא לשמור על המקום הראשון. ואח שלי איש חכם, תמיד צודק.

שמחתי מאד שעשית תחקיר רציני על המתחרים של אורי גלר וחשפת דברים לא תקינים. האמת? לשנייה הזכרת לי את אילנה דיין, באמ'שלי כפרה עליה. מגיע לך צל"ש על החשיפה ועל הנגיעות שלך במקרים ספציפיים כולל עדות ראייה. להיפגש עם הסלבס לפני שאתה קורא את המחשבות שלהם זה לא רחוק מזיוף תוצאות בכוכב נולד למשל. זה כמו, זה כמו פרוטקציה. התחקיר היה מעולה, באמת, וזה שינוי כיוון בביצה המקומית. תחקירים של עומק זה הדבר הבא בעולם הבידור.

מבחינת כרונולוגיה, זה היה חשוב לפתוח את התוכנית קודם עם הדברים הקלילים כמו היומולדת של רן דנקר, כדי לשמור על קהל היעד ולא לטחון לו בראש תחקירים כבדים. חשוב להבין שקהל היעד הן ילדות צעירות שרוצות לראות את הגיבורים שלהן ופחות מעניין אותם התחקיר על היורשים של אורי גלר, כי תחקיר זה כבד מדי וגיא פינס צריך להיות פאן פאן פאן.

אני רוצה לחזור לרן דנקר. הדאחקות שלו עם הצלמים ממש קנו את לבי. היחס הטוב שלו אליהם מראה את הצד האנושי שלו, אחרי שהוא בא אליהם ויוצא מעצמו כדי לתת להם הרגשה טובה שלא סתם חיכו בגשם הרבה זמן כדי לתפוס פריים איתו. מבחינתי זה לא פחות מגדולה של בנאדם שמכבד כל עבודה של בעליה. זה אומר הרבה על הסלבס שלנו – הם פחות סנובים מהסלבס של חו"ל. זה מרגש במיוחד בתקופה שהיו בעיות בין צלמים לסלבס.

את האולפן אני פחות אוהבת. זה מחזיר אותי לתקופה של לפני עשר שנים כשרק התחלת והייתי ילדה צעירה. זה נראה מאד מיושן והמגישי פינות לא מספיק טובים. לזוהר אין כאריזמה, ואני רוצה להמליץ שאולי כדאי לנסות להביא איזה צעיר מגניב שיודע גם לדבר. וגם הבלונדינית החדשה שמחליפה את חן ליברמן לא ממש מעניינת. הבדיחות לא ממש מצחיקות והדינאמיקה ביניכם – איך אני אגדיר את זה הכי טוב? – לא ממש דינאמית. גיא, אתה מנחה לא רע, אפילו טוב, אבל הכתבים שלך בשטח חלושעס מדי, אולי חוץ מאסי עזר שעושה דברים נחמדים מדי פעם, כולל שאלות נורא אמיצות לרוברטו על ועקנין ולמאיה בוסקילה על רוברטו.

השאלה הכי חשובה, גיא, היא מה אתה עושה מכאן. אם התחקיר לא היה חד פעמי ואתה תמשיך להיכנס באמ-אמא של הגופים הגדולים, אני חושבת שהתוכנית שלך יכולה להישאר על המסך גם עד 120. אבל אם מדובר בפוזה של התוכנית הראשונה כולל שני עמודי יחסי ציבור בידיעות אחרונות ופולו-אפים בוואלה! סלבס ובוואלה! ברנז'ה – מבחינתי אתה יכול לסגור ת'באסטה, כמו שאח שלי אוהב להגיד. למה? כי "די גיא".

שלך בלבבות אדומים,

נינט*.

נ.ב.
מי עושה לך שיער?

* שם משפחתה של הכותבת אינו טייב


"ערב טוב עם גיא פינס", ימי א' - ה', 19:30, ערוץ HOT3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully