וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.אי.אם בהיכל התהילה של הרוק

9.1.2007 / 10:06

גם ואן היילן, הרונטס, פאטי סמית' וגראנדמאסטר פלאש קיבלו את הכבוד להחדיר רגל למוסד הרוקנ'רול בקליבלנד

להקת REM היא בין חמשת המאושרים שזכו לקבל מקום בהיכל התהילה של הרוקנ'רול. יחד עמם זכו בכבוד גם להקת הרוקרים המזדקנת ואן היילן, הזמרת פאטי סמית', חלוץ ההיפ-הופ גראנדמאסטר פלאש ולהקת הסיקסטיז הרונטס – וכל אלו יחגגו את האושר הזה בטקס מיוחד שיתקיים בחודש מרץ. את החמישייה בחרו כ-600 מומחים מהתעשייה, כך פורסם באתר הבי.בי.סי.

היכל התהילה של הרוק, הממוקם בקליבלנד, אוהיו, מקבל לשעריו מוזיקאים שמאחוריהם פז"מ של לפחות 25 שנה בדרכים – מאז ההקלטה הראשונה שלהם. אר.אי.אם הקליטו את סינגל הבכורה שלהם ב-1982, ובשנת 1991 הגיעו לשיא תהילתם עם האלבום " Out of Time" שהנפיק לעולם את להיט המועדונים " Losing My Religion" והשיר הדלוח אך האהוב, " Shiny Happy People".

ואן היילן, שהוקמה בידי הגיטריסט הוירטואוז אדי ואן היילן, היא אחת מלהקות הרוק המצליחות בארצות הברית, והיא הביאה לנו את " Dance The Night Away" ואת " Jump"; לסמית' זכור בעיקר אלבום הבכורה שלה מ-1975, " Horses", שנחשב לאחר מאלבומי הרוק המשפיעים בכל הזמנים – וגם הסינגל " Because the Night" שכתבה עם ברוס ספרינגסטין; גראנדמאסטר פלאש נחשב לאחד האבות המייסדים של ההיפ-הופ, שעמד מאחורי קלאסיקות אייטיז שהופיעו בין השאר באלבומים " The Message" ו-" The Wheels of Steel"; הלהיטים של הרונטס, המבצעות העיקריות של מפיק העל פיל ספקטור, כוללים, בין השאר, את " Be My Baby" ו-" Walking in the Rain".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully