וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי נגד טיפקס באירוויזיון?

9.1.2007 / 14:29

רשת הבי.בי.סי מנסה לשכנע את סולן הסמית'ס לשעבר לייצג את בריטניה, אחרי ששמעו שישראל שולחת את טיל החץ קובי אוז

מנהיג להקת הסמית'ס לשעבר ומושא ההערצה של כל פליטי האייטיז מוריסי עשוי להיות נציגה של בריטניה באירוויזיון 2007, כך פורסם באתר ה-BBC. המוזיקאי המנצ'סטרי הביע לראשונה את התעניינותו בהשתתפות בתחרות אשתקד, כששירו של דאז סאמפסון הבריטי, " Teenage Life", הגיע למקום החמישי בתחרות של 2006.

"זועזעתי, אך לא הופתעתי לראות את בריטניה נכשלת", אמר אז, "מדוע לא הזמנתם אותי?" הוסיף. רשת הבי.בי.סי דיווחה כי היא מנהלת מגעים עם מוריסי בנוגע לכתיבת שיר, וייתכן אף ביצועו, עבור התחרות שתתקיים השנה בחודש מאי בהלסינקי, פינלנד. דובר מטעם התחנה הכריז, עם זאת, כי "שום דבר אינו סגור עדיין".

רשת הבי.בי.סי מנסה בינתיים לפנות לאמנים נחשבים אחרים, על מנת להבטיח שרמת האמנים המשתתפים בתחרות תעלה.

מוריסי בן ה-47 מנהל כבר 20 שנה קריירת סולו די מצליחה, לאחר שלהקתו העגמומית הסמית'ס התפרקה ב-1987. בשנה שעברה יצא למוריסי קליפ לשיר " You Have Killed Me", שהציג שעטנז של תמונות וצילומים מהיי-לייטס קיטשיים של תחרויות האירוויזיון של שנות ה-70.

שלא כמו טיפקס, שעשויים להיות הנמסיס המושלם עבור מוריסי בתחרות ונבחרו קבל עם וועדה על ידי אנשי רשות השידור – הסמית'י ייאלץ להילחם על דעת הקהל הבריטי על מנת להיבחר לתפקיד רם המעלה. הוא יתבקש להתמודד מול להיטונים כמו הדוגמנית-זמרת ג'ורדן והזמר אנטוני קוסטה, חבר לשעבר בבוי-באנד Blue. הזוכה יתמודד מול 23 אירופאים אחרים (גם אנחנו נחשבים כאלו, לצורך העניין) בגמר התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully