וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפטי סנט מוציא לאור

10.1.2007 / 12:59

הראפר שביקר בישראל בשנה שעברה מרחיב את עסקיו לתחומים חדשים - וגם מוציא ליין קונדומים

הנוסחה לעשיית כסף ממוזיקה אינה להוציא אלבום מעולה אלא להפוך למותג. פיפטי סנט התחיל כראפר ואז תרם את השם שלו לליין בגדים אותו עזר לעצב (אבל זה חלק מהקריירה של כל כוכבי ההיפ הופ). עכשיו הוא פונה לתחומים חדשים: ביום שלישי הוא הצטרף לרשימה מכובדת של מוזיקאים כמו ניק קייב, אביב גפן וערן צור, והוסיף ענף חדש לאימפרית העסקים שלו - הוצאת ספרים. הסדרה הראשונה היא אוסף נובלות המתרחשות ברחובות הפשע בהם הוא גדל.

הזמר המקועקע והמחורר (מכדורי אקדח שלא הצליחו להפיל אותו סופית), השיק את הספרים החדשים וסיפר בראיון שהם "סיפורי היפ הופ ריאליסטים ומטונפים על סקס, רובים, כסף מזומן – והחיים האכזריים של הגנגסטרים ברחובות".

"אלה הן סוגי הדרמות שאני והחבר'ה שלי נאלצנו להתעסק איתן במהלך חיינו: מוות, הונאה, בגידות, אמון מוחלט והפרת אמונים בלתי נסלחת." כתב למעריציו בהצהרה ששחרר. "מדובר על החיים שלנו ברחובות ואף אחד לא מבין בזה יותר טוב מאיתנו".

50 סנט כבר מתכנן להפוך חלק מהספרים לסרטים בהם הוא יככב. ב-2005 הוא השתתף בסרט המבוסס על הסיפור שלו, " Get Rich or Die Trying” ובשנה שעברה שיחק לצד סמואל ל. ג'קסון ב" Home of The Brave" דרמת מלחמה המתרחשת בעירק.

בנוסף, הוא עתיד להדביק את שמו שמו גם למותג קונדומים חדש. למרות שאם תקנו קונדום ב-50 סנט יש מצב שהוא יקרע במהלך המשגל.

מאז שנת 2003, 50 סנט מכר מעל ל-20 מיליון אלבומים, והשתמש בתהילה שלו על מנת להקים עסקים שונים כמו לייבל המוזיקה ג'י יוניט רקורדס, הלבשה והנעלה רינגטונים ומשחקי וידאו. ועכשיו כאמור, הוא הפך למו"ל ולרוקח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully