וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננסי ברנדס מקים להקת בנות

דפנה ארד

10.1.2007 / 14:26

קונספט חדשני: בלונדינית, אדמונית וברונטית ישירו שירים מתקופת קום המדינה. קבלו את סאראפאן

הכירו את סאראפאן (כמו "סרפן" אבל לא - הסברים בהמשך), להקת בנות חדשה עליה עובדים בתקופה האחרונה ננסי ברנדס (60) ואישתו צ'רסלה (32). בשבוע הבא ייצא שירן הראשון לרדיו, "איפה הן הבחורות" (עם הקוקו והסרפן, עם הטורייה והשבריה...) שכתב יוסי גמזו ושר לראשונה יהורם גאון.

סאראפאן הן שלוש בנות שהזוג ברנדס לקח תחת חסותו, לפרוייקט חדשני מסוגו. צ'רסלה מספרת על מיזם העל: "הקונספט של הלהקה הוא חידוש שירים מקום המדינה, אבל עם טאץ' של היום ועיבודים עכשוויים. אנחנו מעוניינים להגיע למצב שמאזינים מכל הגילאים ייהנו מהשירה שלהן. זוהי חזרה לעתיד, ולא לעבר, כי אנחנו רוצים לחזור אחורה אבל עם הפנים לעתיד".

ומה עומד מאחורי שגיאת הכתיב המכוונת בשם הלהקה? צ'רסלה מהגגת: "אנחנו כותבים שלוש פעמים א' בשם הלהקה, כי הן שלישיית בנות, ולשלושתן יש א' בשם." מוזר, כי לבנות דווקא קוראים שרונה חימי (השחרחורת), יפעת אלבז (הג'ינג'ית) וותמי הירש. "היא הבלונדינית, לצורך העניין. לא צבענו להן את השיער, כך הן במקור. הן פשוט התאימו לנו לקונספט", מסבירה צ'רסלה, ומוסיפה " מדובר על להקה עם מראה מאוד ישראלי".

קווי דמיון לספייס גירלז

כמו בכל הסיפורים שקראתם על הקמת הספייס גירלז, הבייבי דולז או רוני סופרסטאר, גם במקרה הזה על התהילה משלמים בהרבה זיעה: "הבנות עוברות טיפולים ומתאמנות במכון כושר. הן בהחלט שומרות על עצמן ועושות את כל החזרות עם הכוריאוגרפית שלהן, אתי פולישוק." מספרת צ'רסלה.

הפעם לא התקיימו אודישנים מתוקשרים והמוניים - הברנדסים הצליחו למצוא את שחיפשו ממש ללא מאמץ: " הרכבנו את הלהקה הרבה יותר מהר ממה שחשבנו. מצאנו אותן מייד כשהתחלנו לחפש.

יומיים אחרי שהתחלנו לגשש כבר הצטרפו תמי ושרון. הן חברות כבר הרבה שנים. לקחנו אותן יחד. את החברה השלישית לקח קצת זמן למצוא, אבל אז יפעת, בוגרת בית הספר למשחק בית צבי, הגיעה אלינו."

לפרוייקט המוזיקלי-מסחרי הזה מוזרם כסף רב: "הכל מאוד מושקע, החל בתלבושות ועד העיבודים, המראה והכל. אנחנו בונים מותג שנקרא סאראפן. הן ירקדו על הבמה וישירו לייב, אז הן יצטרכו לעשות הרבה חזרות. בנוסף, אנחנו משקיעים בקליפ, שמביים נמרוד טל".

הופעת ההשקה של סאראפאן ב"אירוע קונספט חגיגי", לפי צ'רסלה, תתקיים ב-24 בינואר במועדון ה"רוקו-ויסקאיה" בדרום תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully