וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: סרט ריקודים במקום הראשון

דפנה ארד

15.1.2007 / 14:49

סוף סוף. קולומבוס שורט הצליח להעיף את בן סטילר מהמקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארצות הברית

הסרט "לרקוד מהלב", דרמת ריקודים אורבנית חדשה עצרה את השליטה של "לילה מוטרף במוזיאון" בטבלת שוברי הקופות של צפון אמריקה. שלושת הסרטים החדשים האחרים שנכנסו השבוע לא יצרו השפעה גדולה מדי על הדירוגים בטבלה.

הסרט "לרקוד מהלב", הכניס 22 מיליון דולר מאז הוקרן לראשונה ביום שישי האחרון, כך נמסר מהמפיצים, סרטי קולומביה. בסרט, הרקדן-שחקן קולומבוס שורט מגלם בסרט את "די ג'יי", סטודנט בקולג' באטלנטה, ג'ורג'יה, המנסה לזכות בחיבתה של סטודנטית חתיכה (מיגן גוד). לכן הוא נרשם לתחרות ריקודים בסגנון סטפינג. סגנון הריקוד האנרגטי הזה פופולארי כבר עשורים באחוות ובאגודות של סטודנטים שחורים. מהר מאוד הוא הופך להיות הרקדן הטוב ביותר באחווה, והיריב הגדול ביותר של האחווה המתחרה, ונאלץ להתמודד עם העבר הסבוך שלו כדי ללמוד מה היא המשמעות האמיתית של אחווה, ואגודת סטודנטים.
עלות הסרט עמדה על 14 מיליון דולר אמרו בקולומביה ו-65 אחוז מהצופים בסרט היו שחורים בסוף השבוע האחרון, אבל הסרט עבד חזק בכל חתכי האוכלוסיה השונים.

"לילה מוטרף במוזיאון", הקומדיה בכיכובו של בן סטילר, ירדה למקום השני עם הכנסות של 17.1 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. לאחר ארבע שבועות בבתי הקולנוע ההכנסות מהסרט הגיעו ל-185.5 מיליון דולר.

"אלפא דוג" בכיכובו של ג'סטין טימברלייק עלה בבכורה בסוף השבוע בארצות הברית ובמקביל בישראל. הסרט המספר על גנגסטר מהפרברים, הגיע למקום השביעי עם הכנסות של 6.1 מיליון דולר, והוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדאנס בשנה שעברה. הסיפור המבוסס בחלקו על סיפור הרוצח ג'סי ג'יימס הוליווד, שעדיין מצפה לגזר דין בקליפורניה, ומלבד טימברלייק משתתפים בו אמיל הירש, ברוס וויליס ושרון סטון.

"המרדף לאושר", מלודרמה שכנראה תזכה את כוכבה, וויל סמית', במועמדות לאוסקר כשהמועמדויות ייחשפו בשבוע הבא, ירד למקום השלישי בדירוג, עם הכנסות של 9.1 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully