וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NOFX רוצים להופיע בארץ

דפנה ארד

15.1.2007 / 17:00

הלהקה החליטה להקדיש את שנת 2007 להופעה במקומות אליהם לא הגיעה עדיין. יודעי ח"ן מנסים להרגיע את ההתלהבות

להקת הפאנק-רוק NOFX מעוניינת להופיע בישראל במהלך שנת 2007. הדבר עלה בראיון שנתן בסיסט הלהקה, פאט מייק, לעיתון אוסטרלי, ההראלד סאן.

במשך 20 שנה הלהקה נמצאת בסיבוב הופעות אחד מתמשך וכמעט שאין מקום בגלובוס בו לא עברה - למשל, ישראל, בה יש לה מעריצים רבים המעוניינים בבואה. כדי להשלים את המסע חובק העולם השנה הנוכחית תוקדש לחקירת מקומות כאלה. "אנחנו מתכננים להופיע בטייוואן", סיפר פאט מייק, בסיסט הלהקה (השמן), "קיבלו אישור להופיע בבייג'ין, ונופיע ברוסיה, ישראל ודרום אפריקה."

מטרת סיבוב ההופעות הזה היא צילום סרט דוקומנטרי על המקומות המוזרים אליהם הלהקה תגיע, והדברים המטורפים שיקרו לה שם. "אנחנו אוהבים להופיע, ואז להשתכר ולהתעלף" הזכיר פאט מייק, כבר לא פאנקיסט צעיר.

NOFX היא אחת להקות הנונסנס פאנק-רוק הוותיקות בארצות הברית, אך היא הצליחה לא להתמסחר. הלהקה הוקמה בשנת 1983, וכוללת בבסיסה את פאט מייק, אל הפה, אריק סנדין ואריק מלווין. הלהקה נתנה השראה ללהקות פאנק רוק רבות המנסות לחקות את סגנונה המודע לעצמו, החריף, המצחיק - והמלא במשחקי מילים. במהלך השנים NOFX הוציאו 10 אלבומים מלאים, 10 אי.פיז ומכרה מעל ל-16 מיליון אלבומים ברחבי העולם, אך מעולם לא הסכימה ללכת בדרכי בלינק 182 או גרין דיי, ולתת את התחת.

בקרדיטים של האלבום "Heavy Petting Zoo" למשל, הם קראו ל-MTV ולחברות התקליטים להפסיק לנדנד לה. למרות שהם מופיעים באיצטדיונים ובסיבובי הופעות מתוקצבים, הם עדיין מוצאים את הזמן להופיע מדי פעם במועדונים מעופשים מול קהל מעריצים נלהב. במקום לחתום בסוני או בויריג'ין, פאט מייק פתח את הלייבל "Fat Wreck Chords" שהפך לאחת מחברות התקליטים הטובות ביותר בנישת הפאנק-רוק.

ישי ברגר: אולי הפעם זה כן קורה

ישי ברגר מלהקת יוסלס איי.די ראה את פאט מייק ושות' בספטמבר, כשהופיעו יחד באיטליה. הוא מקווה שההופעה בישראל אכן תקרום עור וגידים, אבל לא בטוח בכך: "הם מפרסמים את זה בכל מיני ראיונות שלהם. אבל אני מציע לא להאמין לגמרי עד שנראה פוסטר תלוי ברחוב. הם כבר אמרו בעבר שהם באים, ואז נזכרו שיש מקומות אחרים שעדיף להגיע אליהם קודם. אני מקווה שהפעם זה כן קורה.

"בכל פעם שפגשנו אותם, הם תמיד אמרו שהם ממש רוצים לבוא לישראל, כי שניים מהם יהודים." הוא מוסיף. מעריץ ישראלי של הלהקה מספר כי אחרי שצפה בהם בהופעה בקיץ, פנה אליהם ושאל אם הם מעוניינים לבוא השנה לישראל. לדבריו, פאט מייק השביע אותו לא לספר לחבר'ה, והודה שכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully