וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוקו על טלי פחימה יוקרן בכפר עארה

16.1.2007 / 11:20

לוחמת השמאל תנכח בהקרנת הסרט כחלק מפרוייקט קירוב הפריפריות לעולם הקולנוע התיעודי. "מועדון בית הקברות" יוקרן במתנ"ס אשדודי מול עולים מרוסיה

הסרט "טלי פחימה חוצה את הקווים" יוקרן במרכז אהוזאם בעארה, הכפר המוסלמי ששוכן בבקעת עירון ליד ערערה. הדוקומנטרי יוקרן בפני תושבי האזור ואחריו תתקיים שיחה עם בין הבמאי לצופים, בנוכחות גיבורת הסרט, טלי פחימה, שהשתחררה בשבוע שעבר מהמעצר המנהלי.

הסרט מספר את פרק המשפט של טלי פחימה עד לגזר דינה, ובמקביל חושף את מסע הייסורים של משפחתה הקרית גתית בעקבות תגובות הרחוב הקשות והכותרות בתקשורת.

הקרנת סרטו של טל חכים ב-25 בינואר, מתאפשרת בזכות יבו"ל (יוצרים באים לקהילה), יוזמה של קופרו, הפורום הישראלי לקו-פרודוקציות בינלאומיות, בחסות קרן רוטשילד-קיסריה, המנסה לגשר על הפער התרבותי בקהילת הרוסית בארץ, ובקהילת הערבים הישראלים. לצורך ההקרנות הסרטים מתורגמים לערבית או לרוסית.

ב-6 בפברואר יוקרן סרטה הדוקומנטרי של טלי שמש, "מועדון בית הקברות", בנוכחותה במתנס י' באשדוד, בפני הקהילה הרוסית בתרגום לרוסית. הסרט צולם במשך חמש שנים, בהן שמש תיעדה קהילה של קשישים יוצאי פולניה, הקוראת לעצמה "האקדמיה של הר הרצל", שנפגשת מדי שבת בבוקר בבית הקברות של הר הרצל, לשיחות על עיניינים ברומו של עולם. שני הסרטים אמנם הוקרנו כבר בערוץ 8, אך בהקרנתם מחדש באשדוד ובעארה הדגש הוא על המפגש הבלתי אמצעי עם היוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully