וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטינג מעוניין לאחד את פוליס

16.1.2007 / 14:01

הסיכויים לאיחוד להקת האייטיז גדלים מדי יום. בראיון לדיילי מירור הודה סטינג שמתקיימים דיונים בעניין

סטינג הודה שפוליס עומדת להתאחד השנה. אחרי חודשים של ספקולציות ודיווחים בעיתונות העולמית על פגישות מחתרתיות של חברי להקת פוליס, בראיון לעיתון הבריטי ה"מירור", סטינג סיפר שהוא נפגש עם המתופף המקורי של סטינג, סטוארט קופלנד, ועם הגיטריסט אנדי סאמרס ודיבר איתם על איחוד אפשרי.

לפני כן, העיתונים בעולם דיווחו על כך שסטינג הזמין את קופלנד, סאמרס ומשפחותיהם למסיבת יום ההולדת של אשתו טרודי סטיילר, במליבו. במסיבה נכחו גם רוברט דאוני ג'וניור וקורטני לאב. ביום חמישי שעבר, בהופעה בלוס אנג'לס סטינג הקדיש את השיר "Message in a Bottle" לקופלנד וסאמרס שנכחו באולם.

סטינג אמר למירור: "עברו שלושים שנה מאז שהתחלנו, ויכול להיות נחמד לעשות משהו כדי לחגוג אותן. אנחנו לא סגורים בדיוק על מה, אבל אנחנו מדברים על זה."

אחרי שהקליטה חמישה אלבומים מצליחים, הלהקה התפרקה רשמית בשנת 1986. מאז, סטינג פרץ בקריירת סולו מרשימה, בעוד סאמרס וקופלנד התרכזו בהלחנת פסקולים ובנגינת ג'ז. מאז ההרכב המקורי ניגן יחד רק עוד פעמיים, כשנכנסו להיכל התהילה של הרוקנרול בשנת 2003 ובעוד הופעה מאולתרת בחתונה של סטינג עם טרודי טיילר ב-1992.

סטינג הוסיף: "אני מאוד גאה בלהקה שהיינו בה. עזבתי אותה בגלל שרציתי לצמוח כמוזיקאי, כדי להתבגר כמוזיקאי וכדי לנסות לעשות דברים נוספים, שאי אפשר לעשות עם להקה".

פוליס התפרסמה כחלק מגל להקות הפאנק ששטף את בריטניה בשנת 1977 (למרות שהיא, לעומתם, לא היתה ממש להקת פאנק) והפכה לאחת מלהקות הרוק הגדולות של תחילת שנות ה-80.גורמים בתעשיית המוזיקה העולמית מתריעים שהסיבוב הזה יהיה רווחי ביותר. עכשיו נותר לחכות לנושאי המגבעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully