וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "לרקוד מהלב" בצמרת

22.1.2007 / 12:21

סרט הריקודים נותר בראש הטבלה של בתי הקולנוע בארה"ב. בן סטילר וסרטו "לילה מוטרף במוזיאון" עדיין במקום השני

דרמת הריקודים האורבנית "לרקוד מהלב" נותרה במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות גם בסוף השבוע האחרון. לפי הערכות האולפנים, הסרט הרוויח עוד 13.3 מיליון ד' בסוף השבוע השני להקרנתו - סכום שהספיק לו כדי לעקוף את הקומדיה של בן סטילר "לילה מוטרף במוזיאון", שהרוויחה בסוף השבוע האחרון רק עוד 13 מיליון דולר.

"לילה מוטרף" עבר את סף 200 מיליון הדולר, עם הכנסות של כ-205.8 מיליון דולר תוך חמישה שבועות. הסרט ייצא בארץ ב-1 במרץ.

ב"לרקוד מהלב", מככב השחקן-רקדן קולומבוס שורטן, המשחק סטודנט בקולג' שמשתתף בתחרות ריקודי סטפינג. עלות הסרט עמדה על כ-14 מיליון דולר, ועד כה הוא הכניס 41.6 מיליון דולר - בעשרת הימים הראשונים להקרנתו.

שני סרטים - "המלכה" והסרט דובר הספרדית "Pan's Labyrinth" שעשויים להיות מועמדים לאוסקר - נכנסו בסוף השבוע לטבלה, יומיים לפני ההכרזה על המועמדים לפרס הנחשק ביותר בתעשייה.

הסרט המוזיקלי "נערות החלומות" עלה למקום השלישי בטבלה עם הכנסות של 8.7 מיליון דולר, כנראה בזכות פרס "שחקנית המשנה הטובה ביותר" בטקס פרסי גלובוס הזהב בשבוע שעבר, שהוענק לשחקנית ג'ניפר הדסון, ופרס "סרט הקומדיה/המחזמר הטוב ביותר". עד כה הסרט הכניס 78.1 מיליון דולר.

הסרט החדש היחיד שנכנס לטבלה השבוע הוא סרט האימה 'The Hitcher', שאכזב כשהגיע למקום הרביעי עם הכנסות של 8.2 מיליון דולר. סרטו של וויל סמית' "המרדף לאושר", ירד שני מקומות למקום החמישי עם הכנסות של 6.7 מיליון דולר בסוף השבוע, וסך הכל 145.6 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully