וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקסטר מהאוףספרינג משווק רוטב צ'ילי פפרז

דפנה ארד

22.1.2007 / 13:47

סולן האוףספרינג משווק רוטב חדש וחריף במיוחד, רק לפאנקיסטים כבדים. כוכבי הפאנק-רוק הפך למבקר אוכל מפרגן

סולן להקת הפופ-פאנק הקליפורנית The Offspring, דקסטר הולנד, נכנס לשוק הרטבים החריפים באמריקה. הוא משיק את הרוטב הצ'ילי "גרינגו בנדיטו", כך פורסם במדור הרכילות של הלוס אנג'לס טיימז.

לצערו, הרוטב מקבל ביקורות יותר טובות מהאלבום האחרון של אוףספרינג. אחד המומחים לאוכל מקסיקני באמריקה, גוסטבו ארלנו, אמר ש"מדובר באחד מרטבי הצ'ילי החריף הכי טובים שנרקחו". כמו כן, כמה מחבריו של דקסטר לסצינת הפאנק רוק נתנו לרוטב ציון של חמישה כוכבים. פאט מייק מ-NOFX אמר "אני אשכרה פאקינג אוהב את זה", וורן פיצג'רלד מלהקת הואנדלס אמר "זה בהחלט מוסיף טעם לכריך גבנ"צ ממשלתי".

באתר כתב דקסטר, "אני מקווה שתהנו מהטעם ההרפתקני והעקצוץ בלשון מהרוטב החריף הלא כל-כך מפורסם שלי. מעל לשנתיים חיפשתי בכל העולם מה תהיה הקומבינציה המושלמת של התבלינים, שיגרמו לארוחת הערב הבאה שלכם להיות מדהימה. השתדלתי שהרוטב יהיה קל ליציאות גם כן. נסו אותו על טאקו, בוריטו, ביצים, פיצה – זה כמו חגיגה בפיכם. אני, אישית מבטיח לכם את זה". הרוטב מורכב מתערובת של צ'ילים חריפים וחומרי טעם וריח מעוררי חשק.

האתר gringobandito.com, שהוקם לרוטב, מספק כמה רטבים טעימים שיקפיצו כל מאכל כמו למשל "גטו פיצה", לחם לבן עם גבנ"צ אמריקאית ורוטב ספגטי מעורב עם ה"גרינגו בנדיטו". מתכונים אחרים כוללים את "ממרח הכלא של ריק", הכולל צ'יטוס, טונה מקופסא, "ועוד ג'יפה", ה"מבושלים" בשקית זבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully