וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו אייזנברג גונז

דפנה ארד

22.1.2007 / 18:00

הלהקה ממנה יצא הזוכה בכוכב נולד 4 מעוניינת לרכוב על התהילה שלו ולהוציא מחדש את האלבום עם שיריה, ג'קו מתנגד. הסיפור הערב בגיא פינס

ג'קו אייזנברג מעוניין למנוע מהלהקה בה היה חבר, ג'מוס, יחד עם חברו רן אליהו, להוציא תקליט שבו השתתף, "שים ת'ראש בצד". (לא מדובר על ראש של בן אדם). כך חושפת היום מערכת "ערב טוב עם גיא פינס" (HOT3, 19:30).

כן, העבר ממשיך לרדוף את ג'קו, רגע לפני שהוא נכנס לאולפן ההקלטות ומתחיל לעבוד על אלבום הסולו הראשון שלו, "ג'אמוס", להקה אלמונית מנתניה בה היה חבר עד שהתגלה בכוכב נולד, מתכננת להוציא מחדש אלבום בהשתתפותו. מדובר בחומרים לא רצויים מהעבר שהוקלטו בארבע השנים האחרונות, בזמן שג'קו היה סולן הלהקה.

יציאת האלבום הזה מהווה בעיה עבור ג'קו, שמתכונן סוף סוף לפרוץ עם אלבום חדש, בעיקר שימיו בלהקה כבר הסבו לו נזק, כשבתוכנית "עושים צהריים" עם יעל דן בגלי צה"ל, שלפו את השיר "מדינה זונה, מדינה מוצצת" שג'קו וחבריו שחררו לפני ארבע שנים והשמיעו אותו, דבר שגרם לסערה גדולה, והחזירה את הציבור לראיון שערך עמו רביב גולן ל-7 לילות שם התבטא בחריפות נגד מוסדות כמו רמי קליינשטיין וצבא ההגנה לישראל, ולפרטים ביוגרפים מביכים מעברו.

ג'קו וטדי הפקות מבקשים מחברי ג'אמוס לא להוציא את האלבום, ולגנוז או להקפיא אותו. אך בלהקה לא מוכנים ללכת לקראת ג'קו בינתיים. עדיין אין פתרון לסוגיה.

מנהליו של ג'קו מסרו למערכת של גיא פינס שהם מתנגדים ליציאת האלבום של ג'אמוס, משום שלא מקובל שזמר יעבוד בו זמנית גם כחבר להקה וגם כיוצר עצמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully