וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזוז ע"ש ג'ימי הנדריקס גורם לסערה בכוס תה

25.1.2007 / 12:35

חברת משקאות בחרה בדמותו של הגיטריסט מהסיקסטיז לקדם ליין משקאות חדש שלה. בעתיד תתן במה גם לכוכבי רוק אחרים

מעריצי הגיטריסט המנוח ג'ימי הנדריקס יוצאים בחריפות נגד כוונתה של חברת משקאות אמריקאית להשיק משקה-אנרגיה חדש באווירת ההנדריקס. החברה הקליפורנית "Beverage Concepts" מעוניינת לקרוא לגזוז "Liquid Experience", כמחווה לאלבום " Are You Experienced?" " של הווירטואוז.

ג'ימי הנדריקס אולי מת בשנת 1970 אבל השם שלו ממשיך להכניס כסף. משקה האנרגיה האמור הוא לא פריט המרצ'נדייז היחיד עליו מתנוססת תמונה של הנדריקס, המרוח על חיתולים, מטהר אוויר, מנורת לבה, וקישוטים לעץ חג המולד.

היוזמה החדשה עיצבנה כמה ממעריציו, חלקם סלבס, שהתבטאו נגד המשקה בבלוגים ובפורומים באינטרנט. פלי, בסיסט ה[[רד הוט צ'ילי פפרז]], אמר ל-BBC: “מאוד מאכזב אותי לראות את התמונה שלו, ואת הרגש הנהדר שהיא יצרה בי במהלך חיי, הופכת לזולה בעקבות מסחור ופרסום".

מנכ"ל חברת המשקאות ג'ון גלאס, הצהיר שהחברה מעוניינת לכבד את זכרו של הנדריקס ולתרום חלק מהרווחים מהמשקה לקרן לחינוך מוזיקלי.

באפריל המשקה יצא לחנויות, וגלאס הצהיר שהחברה מעוניינת גם להוציא משקאות נוספים על שם אגדות רוק. מי הבא בתור? הוא לא הסכים לפרט.

הנדריקס, החתום על שירים כמו "היי ג'ו", ו" Crosstown Traffic", מת בגיל 27. מדי שנה עדין נמכרים כ-600 אלף עותקים מאלבומיו השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully