וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייקו יופיעו בישראל יחד עם המתופף של קראפטוורק

דפנה ארד

25.1.2007 / 15:32

הצמד יופיע בחודש הבא במועדון הקולטורה יחד עם וולפגנג פלור. הלהקה הרמת-שרונית רד קוטון תחמם

צמד הסינתי-פופ/אלקטרו "דייקו" יופיע במועדון הקולטורה בתל אביב, יחד עם וולפגנג פלור, חבר להקת קראפטוורק לשעבר. הצמד המורכב מכריסטופר ג'וסט הגרמני (קלידים, גיטרה ובס) וג'ון ברי-דייק האוסטרלי (תופים אלקטרונים ושירה), יגיע לישראל להופעה אחת בערב יום שישי, 9 בפברואר.

שיתוף הפעולה שלהם עם פלור הוביל לעבודה משותפת באולפן שבקרוב תניב אלבום.

הגעבאת הלהקה לארץ התאפשרה בזכות חברי להקת הניו-וויב הישראלית Red Cotton, שהזמינו את דייקו להופיע בארץ, ויחממו אותם בהופעתם בישראל. זו תהיה ההופעה האחרונה בארץ של להקת החברים מרמת השרון, שאחריה תעבור לנסות את מזלה בלונדון.

מרותקים מחיי היום יום של גרמניה

דייקו רואים את עצמם, לפי הצהרתם בעמוד שלהם ב-myspace, כשגרירים גרמניים של תרבות אלקטרונית, וככאלה הם מופיעים בכל העולם. בחודשים האחרונים עשו סיבוב הופעות באוסטרליה, שטוקהולם, וינה, סידני וקייפטאון.

הלהקה קיימת 4 שנים בהן ניגנו סינתי-פופ וניו ווייב. הם מושפעים מקראפטוורק, דה היומן ליג, דייויד בואי, דפש מוד ואיגי פופ. דייקו מצהירים על עצמם שהם מרותקים מחיי היום-יום של גרמניה, ובכך השירים שלהם עוסקים.

אווירת רובוטריקים

להקת קראפטוורק, בה היה חבר וולפגנג פלור, נחשבת לחלוצת הטכנו וממציאת האלקטרו. היא הוקמה בשנת 1970 ובשלב כלשהו הגיעה למסקנה שחבריה הם רובוטים. וולפגנג פלור עזב את הלהקה לפני 20 שנה בגלל שנמאס לו להעמיד פנים. הוא הוציא ספר שנקרא "I Was a Robot”, בו תיאר את היחסים הפנימיים בלהקה הגרמנית.

הספר התקבל בעוינות מחברי הלהקה הפדאנטים, שגרמו למהדורה הראשונה של הספר להגנז בעקבות צו מניעה. לבסוף הספר פורסם באנגלית וביפנית, ולא כלל בתוכו מספר תמונות הומו-ארוטיות של אמיל שולץ ופלוריאן שניידר, שהופיעו במהדורה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully