וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדמה משוגעת" ו"הבטחוניים" זכו בפרסים בסאנדנס

דפנה ארד

28.1.2007 / 10:01

סרטו של דרור שאול זכה בפרס הדרמה הבינלאומית הטובה ביותר, ושל שמעון דותן בפרס מיוחד משופטי הפסטיבל העצמאי היוקרתי

"אדמה משוגעת", סרטו של דרור שאול , זכה הלילה בפרס הדרמה הטובה ביותר בקטגוריית הסרטים הבינלאומיים, והסרט "הבטחוניים" של הבמאי שמעון דותן זכה בפרס מיוחד משופטי פסטיבל סאנדנס לסרטים עצמאיים ביוטה.

"[[אדמה משוגעת]]" נבחר יחד עם עוד 15 סרטים מתוך 929 שהוגשו להשתתף בתחרות ולבסוף זכה בקטגוריה, לשמחת הבמאי [[דרור שאול]] שהספיק בחודשים האחרונים לכסוס ציפורניים גם בטקס גלובוס הזהב.

"הבטחוניים", צולם באגף האסירים הבטחוניים בכלא הישראלי, ומראה את השפעת הנעשה בכלא על החברה הפלסטינית. בסרט מככבים כמה אסירים בטחוניים כמו [[חסן יוסוף]] - מנהיג החמאס בגדה המערבית; [[אבו נאג'י]] - מנהיג בפתח'; ו[[אחלאם תמימי]] - מנהיגת החמאס שהייתה אחראית לתכנון וביצוע בפיגוע במסעדת סבארו לפני מספר שנים.

פסטיבל סנדאנס הוא מפעלו של השחקן והבמאי [[רוברט רדפורד]].

הזוכה בפרס הגדול: סרט על מהגר מקסיקני בניו יורק

הסרטים "Padre Nuestro" ו-"Manda Bala", הם הזוכים הגדולים של הפסטיבל העצמאי.

"Padre Nuestro", העוסק בסיפור של מהגר לא חוקי ממקסיקו המחפש את אביו בניו יורק, זכה בפרס הגדול של חבר השופטים, לסרט דרמתי של במאי אמריקאי.

"Manda Bela", העוסק בפשע ושחיתות בברזיל, זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי האמריקאי הטוב ביותר. הסרט "Enemies of Happiness" שייצג את דנמרק, העוסק בחייה של פוליטיקאית אפגנית, זכה בפרס הסרט הדוקומנטרי הבינלאומי הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully