וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: Epic Movie שולט

29.1.2007 / 15:26

סרט הצוחק על כל הסרטים שנעשו השנה הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של צפון אמריקה. מאה במחיר אחד

הפרודיה "Epic Movie" שברה את הקופות בסוף השבוע האחרון בארצות הברית והגיעה למקום הראשון בטבלה חורצת הגורלות.

הכנסות הסרט שכתבו ששת כותבי "מת לצעוק", הגיעו ל-19.2 מיליון דולר מאז יום שישי האחרון, ועקפו את תחזיות התעשייה. הסרט צוחק על סרטים כמו "הארי פוטר", "צופן דה וינצ'י", "בוראט", ו"אמריקן פאי" ויצא באולפני פוקס. האולפנים דיווחו שעלות הסרט עמדה על כ-20 מיליון דולר.

הזוג ההוליוודי בן אפלק וג'ניפר גרנר מתחרים בינהם בטבלת שוברי הקופות, למרות שכל סרט בכיכובם פונה לקהל שונה. סאגת הגנגסטרים של אפלק " Smokin' Aces" של אולפני יוניברסל נכנס בסופ"ש הראשון להקרנתו היישר למקום השני עם הכנסות של 14.3 מיליון דולר. הסרט הרומנטי בכיכובה של גרנר, " Catch and Release" של קולומביה פיקצ'רז, נכנס לטבלה למקום הרביעי, עם הכנסות צנועות של כ-8 מיליון דולר.

רומן אנשי-הזאב, " Blood & Chocolate" של MGM הכניס אך ורק 2.1 מיליון דולר ולכן לא נכלל בעשרת הראשונים בטבלה.

לאחר שבועיים במקום הראשון, דרמת הריקודים האורבנית של אולפני קולומביה "לרקוד מהלב", נפלה למקום החמישי עם הכנסות של 7.8 מיליון דולר, וסך הכל הכנסות של 50.7 מיליון דולר.

באשר לסרטים עליהם נודע ביום שלישי האחרון כמועמדים לאוסקר: המועמד המוביל "נערות החלומות", נפל שלוש מקומות למקום השישי עם הכנסות של 6.6 מיליון דולר, למרות תגבור מספר המסכים בהם הוא מוקרן." Pan's Labyrinth", הפנטזיה הספרדית של גילרמו דל טורו שקיבלה שש מועמדויות לאוסקר, הכניסה בסופ"ש 4.8 מיליון דולר וירדה למקום השמיני בטבלת שוברי הקופות. "המלכה" המועמדת האף היא בשש קטגוריות, נשארה במקום התשיעי בסופ"ש הזה, עם הכנסות של 4 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully