וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רג'ינה ספקטור תופיע בישראל

30.1.2007 / 9:58

ב-10 במרץ תעלה על במות הבארבי בתל אביב הזמרת היהודיה-ניו יורקית הלוהטת להופעה אחת ויחידה

זמרת הפופ-קברט הלוהטת רג'ינה ספקטור תגיע להופעה אחת ויחידה בארץ ישראל. מפיקי העל שחף שוורץ ושרוליק איינהורן, מי שהביאו אלינו את דבנדרה בנהארט וטווילייט סינגרז, עומדים מאחורי המופע החם והמדויק הזה. ספקטור, צעירה יהודיה ניו יורקית ממוצא רוסי, תעלה על במות הבארבי בתל אביב ב-10 במרץ. כרטיסים יעלו 160 ש"ח במכירה מוקדמת.

ספקטור בת ה-27 היא אחד השמות החמים בעולם המוזיקה כיום וככזו היא אפילו הצליחה להשתחל ליעד המבוצר מכולם, הפלייליסט של גלגל"צ. אלבומה משנת 2006, "Begin to Hope ", הופק ע"י דייויד קאהן, שהפיק בעבר לפול מקרתני, קיי.די לאנג והבאנגלס.

קצת על רג'ינה

בשנת 1990, עם תחילתו של גל העלייה הגדול מברית המועצות לישראל, בחרה משפחת ספקטור להגר ממוסקבה לניו-יורק, והתמקמה בברונקס. רג'ינה בת ה-9 רצתה להיות זמרת רוק, אבל הוריה שלחו אותה לחוג פסנתר בקונסרבטוריון.

היא החלה להופיע לפני כחמש שנים בלוקיישנים שונים ומשונים, ובהופעות מכרה את אלבומה הראשון בעצמה. מעריץ שרכשה בדרך, מתופף להקת They Might Be Giants, הכיר לה את גורדון רפאל, המפיק של הסטרוקס. הוא הפיק את אלבום האנטי-פולק שלה, "סובייט קיטש". " Begin to Hope" הוא אלבומה הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully