וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תקשיבו לדפש מוד תהפכו לפייגעלך

דפנה ארד

30.1.2007 / 14:06

"אחת מהדרכים המסוכנות לאפשר להומוסקסואליות לחדור למשפחה, היא דרך מוזיקה פופולארית" כך לפי אתר נוצרי חדש

האזנה לנירוונה, דפש מוד ואפילו פרנק סינטרה עלולה להפוך את ילדיכם להומו, כך לפי אתר חדש שנוצר על ידי נוצרי מאמין והומו מומר בשם דוני דייויס, שמצא את הדרך לברוח מלהיות הומו.

דייויס מאמין ש"אלוהים שונא הומואים", והרכיב רשימה של מוזיקאים שכדאי למשפחות נוצריות להימנע מהם, וטוען כי "אחת מהדרכים המסוכנות ביותר של הומוסקסואליות לחדור לחיי המשפחה, היא דרך מוזיקה פופולארית. הורים צריכים להזהר ולפקח על הרגלי ההאזנה של ילדיהם, במיוחד בעידן זה של פירטיות MP3." האתר שלו הוקם במטרה להפיץ את אהבת האלוהים דרך חינוך מחדש והילינג, כחלק משיטת ה"צ'ופס" שלו (ראשי תיבות של Changing Homosexuals into Ordinary People).

רשימת הלהקות והזמרים שצריך להיזהר מהן כוללת את פרנק סינטרה, נירוונה, לו ריד, The Doors, ביורק, ניקלבק, קווין, דה סטרוק, מטאליקה, מרילין מנסון, הפט שופ בויז, דייויד בואי, רולינג סטונז, דפש מוד, ג'יי זי, מדונה, ברי מנילו, ליל' קים, דה קילרז ועוד להקה אחת - וזה דווקא לא כל כך מפתיע, The Village People. סר אלטון ג'ון מקבל כוכבית ליד שמו מכיוון שהוא "באמת הומו".

דייויד פרסם גם רשימה של להקות "בטוחות", עם השפעה טובה, שיעזרו לכם ב"מסע לעבר הנורמליות", כמו למשל סינדי לאופר, אוונסנס, ו- P.O.D.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully