וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוסף של אליקו זוייף

דפנה ארד

31.1.2007 / 16:45

צרבנים מרושעים רכבו על התוכנית הים-תיכונית הפופולארית של רדיו לב המדינה וזייפו שני לקטים בשמה

מפעלי צריבת הדיסקים ידועים באלבומי האוסף המאולתרים, במיוחד בז'אנר הים תיכוני, אבל נדמה שהפעם החוצפה שלהם עלתה מדרגה.

תוכנית המוזיקה הים-תיכונית ברדיו "לב המדינה", "ערב ים תיכוני" בהגשת אליקו, הוציאה בעבר אוסף להיטים בשם "אין עוד אוסף כזה". בשבוע האחרון התקשרו מאזינים זועמים לתחנת הרדיו ושאלו מדוע לא יודעו על כך שיצאו שני אוספים חדשים בסדרה -"אין עוד אוסף כזה" 2 ו-3. הסיבה הייתה היא - שהם מעולם לא יצאו - אלא זויפו על ידי זייפן מתוחכם, שיצר אוסף במו ידיו והפיץ לחנויות ולדוכנים.

באוסף המקורי שערך אליקו (הוא אלי כהן, סגן מנהל תחנת הרדיו), שיצא לפני 4 חודשים והגיע לפלטינה לפי רישומי התחנה, ישנם שירים כמו "אני לא מלך" של רגב הוד, "פעם בחיים" של מושיק עפיה ושלומי סרנגה, ו"בלילה" של זוהר ארגוב.

כהן מספר שנדהם מהעריכה המוזיקלית המוקפדת באוספי ההמשך הצרובים, שהגיעו אליו: "הם צרבו עליהם את דואט של זהבה בן ועופר לוי שיצא רק לפני שבוע, את הרימיקס של שנת 2007 לשיר "תודה לך" של רז חדד, את השיר "עד הסוף" של שלומי שבת וליאור פרחי, סינגל שלא יצא בשום אלבום עדיין, ואת השיר "זה הזמן" של משה פרץ, סינגל שעשיתי לו בכורה בשבוע שעבר."

גם מבחינה גרפית, הדמיון זועק. 'על העטיפה נכתב "אין עוד אוסף כזה: אליקו מגיש אוסף ים תיכוני 2007.' הם השתמשו באותו גופן, העתיקו אחד לאחד."

הדיסק השלישי העביר את אליקו על דעתו. "הם לקחו את זה עוד צעד אחד קדימה והוציאו גם אוסף של שירים שקטים מומלצים, מה יהיה מחר? בטח יצא 'אליקו: הדואטים'. לקחו את השם שלי, את הזהות שלי". אליקו הוסיף, לסיום: "מי שצורב שאלוהים יצרוב אותו".

מרדיו לב המדינה נמסר : אנחנו בבדיקה לראות מי אחראי להפצת האוספים המזוייפים, בינתיים אין לנו תשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully