וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין מטאל חדש יופץ בחינם

דפנה ארד

1.2.2007 / 11:35

העיתון יכסה את פועלן של להקות המטאל והרוק הכבד בישראל ובעולם. בגיליון הראשון יובל בנאי יבקר אלבומים

הגליון הראשון של מגזין חדש למטאליסטים, "RockPoint", ייצא בשבוע הבא, ויכלול המלצות, ראיונות, כתבות על אופנה אלטרנטיבית, מדור קעקועים וכתבות תחקיר למען חובבי סלייר וחבריהם. המגזין יתעסק במוזיקה גותית, מטאל, אינדסטריאל, הארדקור ופאנק. זו הפעם הראשונה זה שנים רבות שיוצא בארץ מגזין בתחום הרוק, שיחולק בחינם לקהל.

המוציא לאור, שהוא גם העורך הראשי והכתב המוביל, הוא ישי שוורץ, מנהל חברת המטאל RAVEN, ומטאליסט פעיל מאוד. שוורץ רומז שישראל מפגרת אחרי מדינות אחרות בתחום המטאל: "זה פשוט לא יאומן. בתורכיה, מדינה מוסלמית, יש 30-40 מגזינים כאלה. את מבינה את האבסורד? במלזיה יש מגזינים כאלה ופה אין כלום. יש צמא לזה בסצינה".

למרות שלא משקיעים בו יהודים עשירים, והוא לא יחולק ברכבות, החזון השיווקי של רוקפוינט מבוסס על המודל של עיתון ישראלי-ניוז; "הרבה מגזינים נפלו בגלל שהם לא מכרו ולא הצליחו כלכלית. אנחנו נרוויח מפרסומות והמגזין יחולק בחינם לקהל בתור כלי לקידום התחום הזה בארץ. אני מעריך שתהיה לו תוחלת חיים ארוכה. התכנון הוא שקרוב לעשרת אלפים עותקים יופצו בנקודות חלוקה ובהופעות מטאל."

שוורץ הוא אמנם הכותב הראשי במגזין, אך אחד ממבקרי האלבומים שלו הוא סולן להקת [[משינה]], יובל בנאי. שביקר את אלבומם החדש של להקת בצפר ו-Useless ID למשל. "לקחת את יובל בנאי ולתת לו לכתוב על אלבומי מטאל זה קינקי, זה מדליק ולא צפוי." מסביר שוורץ את ההחלטה. "בכל מגזין ישתתף מישהו כזה. אנחנו רוצים לנסות לעשות את השידוך הזה בין אמני רוק מוכרים לבין הסצינה."

לפי שוורץ, בגיליון הבא תתפרסם כתבה של יזהר אשדות על הסאונד של אלבומי מטאל, ואיך מקליטים אלבומי רוק כבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully