וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסון נגד חברות התקליטים הגדולות

דפנה ארד

3.2.2007 / 5:10

שלישיית האחים החמודים מהניינטיז עובדים רק לבד. יש להם לייבל משלהם ובקרוב ייצא להם אלבום חדש

בשנה שעברה האחים הנסון, אייזק, זאק וטיילור (השמות מסודרים ממכוער-לחתיך), השקיעו שעה מזמנם הבלונדיני, כדי להרצות בפני תלמידי משפטים על חמש השנים הקשות בחייהם, שנוצרו מהעבודה עם חברת תקליטים גדולה. הסיפור שמתואר בפירוט בסרט הדוקומנטרי " Strong Enough to Break " שיצא בשנה שעברה.

האחים עזבו את חברת התקליטים שלהם (מרקיורי ואז איילנד רקורדס) בשל קונפליקט עם המפיקים כבר לפני שלוש שנים.

השנה עומד לצאת ללהקה לאלבום חדש "the walk" שהם הקליטו בלייבל העצמאי בבעלותה, 3CG.

זה יהיה האלבום המלא השישי של הלהקה שפרצה לעולם עם הלהיט הקליט מממבופ לפני 10 שנים. האלבום ייצא רשמית ב-22 במאי לחנויות. אך עוד לפני כן, בחודשים הקרובים יהיה ניתן להאזין לו באתר הרשמי של הלהקה וב-itunes. הכי מחתרתיים.

"כלהקה עצמאית" סיפר טיילור הנסון, האח הסנדוויץ' לבילבורד.קום, "אנחנו צריכים להשתמש בכלים בעזרתם המעריצים שלנו יוכלו לשמוע אותנו." הלהקה מתכננת סיבוב הופעות בארצות הברית בין אפריל למאי השנה.

אוי איך שהם גדלו!

הנסון, שלושת האחים עם השיער הבלונדיני הארוך מטולסה, אוקלהומה, זכו להערצה בסדר גודל של משפחת ג'קסון, והקליפים שלהם שודרו ב-MTV כשזאק היה הרבה לפני בר מצווה (כלומר מתחת לגיל 13. למען האמת הם נוצרים אדוקים). מאז הם גדלו, הקול שלהם השתנה, והם קצצו את המחלפות הזהובות.

זאק בן ה-21 התחתן ביוני האחרון עם החברה שלו, טיילור, האח האמצעי התחתן לפני חמש שנים, ויש לו כבר שני ילדים. אייזק הבכור התחתן עם החברה שלו בשנה שעברה, והם מצפים לתינוק בעוד חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully