וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק אינה עונה

עומר בכר

4.2.2007 / 10:51

הוא נשלח לשירות מילואים להגנת המדינה אותה אהב. אך כשנפל בשבי כל שנותר לעומר בכר היה לכתוב ביקורת קדימונים

שמים את האפי באפילפסיה

בערך פעם בשנה יוצא לאקרנים סרט פארודי. כצופה, תמיד היתה לי פינה חמה בלב לסרטים הללו, החל מסדרת "טיסה נעימה", דרך "האקדח מת מצחוק" ובשנים האחרונות סדרת "מת לצחוק". ההצלחה של האחרונה, הביאה שניים מכותביו ליצור את הסרט החדש "Epic Movie" (או "אוכלים סרטים", בתרגום המפוספס לעברית). לכאורה, גם כאן צוחקים על הסרטים המצליחים בשנים האחרונות, אך מצד שני אין ספק שקיים פוטנציאל לצחוק עד כאב, ולכן לא נמהר לפסול בשל נחיתות הז'אנר.

הטריילר מתחיל עם קריין דרמטי שמסמן שאכן מדובר בקומדיה. הטריק הזה כל כך ישן שפלא שהמפיקים טרם הבינו שטריילר לקומדיה, שמנסה להתחפש לסרט מתח או דרמה, צריך להימנע מהשימוש הכה-צפוי בקריין. הבדיחות בטריילר אינן אחידות ברמתן ולצד סצינות הורסות-בריאות כמו החיקויים של ג'וני דפ מ"ווילי וונקה" ו"שודדי הקריביים", ישנן סצינות שמעוררות אי נוחות מרוב שאינן מצחיקות, כמו החיקוי של הארי פוטר (הבנו הוא כבר לא ילד).

בסופו של יום, יכלו להוציא מהטריילר קצת יותר. אמנם לא הייתי מחכה בתור לקולנוע, אבל כערב די.וי.די עם החבר'ה זה נשמעת כמו אופציה טובה.

ציון טריילר: יותר אהההה מפייי

קהל יעד: ילדים, נוער וגברים לא בוגרים.

תורת הקוונטין

אם קולנוע היה דת, קוונטין טרנטינו היה המשיח. מספרים שיש למרטין סקורסזה ארכיון סרטים אליו הוא ניגש בכל פעם שהוא מצלם סרט, בכדי לראות כיצד ניגשו במאים אחרים לסצינות דומות בעבר. לקוונטין טרנטינו גם יש ארכיון כזה, בראש.

כבר נכתבו תילי תילים על סרטיו, ובעיקר על סרטי "קיל ביל" בהם עשה הומאז' לסרטי הקונג-פו שהוא כל כך אהב כנער. והנה, בקרוב, צפוי סרט חדש בו הוא משתף פעולה עם רוברט רודריגז מ"עיר החטאים", שגם הוא ידוע כבמאי שמקדש את האסתטיקה של האלימות. ביחד הם יצרו את "Grindhouse", סרט שהוא מחווה לסרטי אקספלויטיישן של הסבנטיז. כרגיל, הם ידעו כיצד להפוך ז'אנר שנחשב נחות בעבר ליצירה קולנועית מוערכת. כל במאי עבד לבדו על חלק אחד של הסרט וכך נוצר מעין "Science fiction double feature". בעוד טרנטינו יצר סרט סלאשרים קלאסי, רודריגז מתמקד בסרט חייזרים.

באופן לא מפתיע, גם הטריילר מושקע למדי ונראה כאילו נלקח משנות החמישים, עם קריין מלא הדר. אם יש סרט שניתן לכתוב עליו קלישאות ואף להתגאות בכך זה כנראה זה: "לא לבעלי קיבה רגישה".

ציון טריילר: BMF

קהל יעד: חובבי סרטי אימה וסטודנטים לקולנוע ותקשורת.

אתה נחש

עדיין מוקדם מדי להכתיר את שמעון פרס לנשיא הבא, עדיין מוקדם מדי להספיד את העונה של מכבי ת"א ביורוליג ובהחלט עדיין מוקדם מדי בשביל סמואל אל. ג'קסון לשחק בסרט שמזכיר בצורה כלשהי נחשים. לצערי זה קרה.

טריילר לסרט חדש בכיכובו "Black Snake Moan" עלה לאוויר לאחרונה. מדובר בדרמה על גבר שחור שהחיים התאכזרו אליו, וכשצעירה מסוממת מתעלפת על מפתן דלתו הוא מחליט להחזירה למוטב, עניין שהופך למטרת חייו. בכל זאת אפשר היה להימנע, לפחות בכותרת, מהמילה נחש. זהו סתם פרסום מטעה.

הטריילר מצליח לספר את סיפור העלילה בלי הרבה דרמות או סצינות קולניות, ועל כך אני מברך. בנוסף, ניתן לראות את כריסטינה ריצ'י בבגדים מינימליים ולהתפעל מכך שהיא רק הולכת ומשתבחת עם השנים. דבר אחד נשאר מעורפל - האם היחסים בין סמואל לכריסטינה הופכים רומנטיים או של יחסי אב-בת חורגים.

ציון טריילר: באתי בגלל הנחשים, נשארתי בגלל כריסטינה.

קהל יעד: גברים ונשים עם קדחת הג'ונגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully