וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיספלאג יוצאים לעוד סיבוב בארה"ב

דפנה ארד

4.2.2007 / 12:08

חמישיית האינדי הישראלית רוצה לכבוש את העולם, ותנסה ללמד את האמריקאים איך עושים רוק בירושלים

חברי להקת Missflag הירושלמיים אורזים מזוודות וטסים להופיע בארצות הברית, בפעם השנייה בחייה הקצרים של הלהקה: ההרכב, שקיים רק שנתיים, חדור מוטיבציה להבטיח לעצמו עתיד בינלאומי. מיספלאג החלה כפרוייקט מחווה ללהקת קולדפליי, והשבוע היא משיקה את האלבום הראשון שלה בשתי הופעות בארץ, שלאחריהן תמריא לנכר.

חברי הלהקה הם אוהד עילם (סולן), שי סעדיה, אסף קראוס, גיל אסייס ואסא בוקלמן. עילם מספר שבסיבוב ההופעות הקודם שלהם בלוס אנג'לס, אנשי הקונסוליה הישראלית היו בהופעה ונהנו, ונוצר בינהם קשר טוב מאוד. "משרד החוץ והקונסוליות עוזרים לנו בארגון הסיבוב".

סוד הכח שלהם, לטענתו, היא המוזיקה. "אנחנו מאוד ישראלים, ירושלמים. אבל המוזיקה שלנו לא. היא מאוד דומה למיינסטרים הבינלאומי העכשווי. לא-ישראליים ששומעים על להקה ישראלית שעושה מוזיקה כזאת מאוד מופתעים. לא מאמינים שיש מי שבא מירושלים ולא מנגן על דרבוקה."

מיספלאג יופיעו בתל אביב ב-7 בפברואר במועדון תמונע ובירושלים ב-9 בפברואר ב"צוללת הצהובה". בתחילת מרץ הם יצאו לחודש של הופעות בארצות הברית. בין השאר יופיעו בפסטיבל ג'ולישס בלונג ביץ', קליפורניה, בו יהיו הנציגים היחידים מישראל ויופיעו לצד הרכבי מטאל ועוד. עוד מתוכננת להם הופעה בפסטיבל התרבויות “Let My people sing” בלוס אנג'לס, בו יופיעו גם גידי גוב, דני סנדרסון, אלון אולארצ'יק אפרים שמיר ועוד. באותה ההזדמנות הם יחממו את בלאקפילד שיגיעו לאותה העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully