וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס מפעל חיים לגילה אלמגור

דפנה ארד

5.2.2007 / 13:12

בפסטיבל הסרטים הישראלים בלוס אנג'לס תפורגן השחקנית על השתתפותה בעשרות סרטים במשך השנים

גילה אלמגור תקבל פרס מפעל חיים במסגרת פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס. הפרס הוא על עבודתה בתחום הקולנוע הישראלי, והוא יוענק לה בארוע יוקרתי שיתקיים ב-6 במרץ במלון "בברלי הילטון" בעיר. בכירי התעשייה ההוליוודית והקהילה היהודית מהאזור יקחו חלק בטקס.

בין הסרטים בהם השתתפה אלמגור: "הקיץ של אביה", "מצור", "החיים על פי אגפא", "סאלח שבתי", "שחור", "מינכן", ועוד רבים. במסגרת הפסטיבל יוקרנו שני סרטים בהם שחקה אלמגור השנה, "ידיים קשורות" של דן וולמן ו"שלוש אמהות" של דינה צבי-ריקליס.

אלמגור תטוס לשני לילות ללוס אנג'לס על מנת לקבל את הפרס. היום היא אמרה לוואלה!תרבות: "הפרס מחמם את ליבי כי זה על תרומה לקולנוע הישראלי, הערכה על העבודה שלי. זה לא על סרט אחד ספציפי, אלא על הכל עד היום." בשנת 2004 זכתה אלמגור בפרס ישראל לקולנוע, ובפרס מפעל חיים של האקדמיה הישראלית לקולנוע.

הפסטיבל מתקיים מדי שנה מאז שנת 1982, בשלוש ערים גדולות בהן מתגוררים יהודים רבים. בלוס אנג'לס הוא ישתרע בין התאריכים 7-22 במרץ; במיאמי בין 26.4 - 3.5; ובניו יורק בתאריכים 6-21 ביוני. בעבר זכו בפרס עמוס גיתאי, ארנון מילצ'ן, אפרים קישון, ואלי וויזל. חלק ממגישי הפרסים המפורסמים במהלך השנים היו בין השאר בט מידלר, קמרון דיאז, איזבלה רוסליני ואשלי ג'אד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully