וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששת, כספי, וליטני בהוצאות מחודשות

5.2.2007 / 18:36

NMC שולפת אלבומים מהארכיון בסדרת "סימני דרך" ומוציאה מחדש שלושה אלבומים קלאסיים במהדורות מיוחדות וכפולות

שלושה אלבומים ישראלים קלאסיים ייצאו מחדש במהדורות מיוחדות וכפולות, כחלק מסדרת "סימני דרך" של חברת התקליטים NMC.

האלבום "השני" של מתי כספי, שיצא בשנות ה-70 הכולל את השירים "הנה", "לא ידעתי שתלכי ממני" ו"ברית עולם" ייצא מחדש עם דיסק בונוס הכולל גרסאות מוקדמות לשירי האלבום, ושישה שירים מתוך הופעה של כספי בפסטיבל הזמר והפזמון של שנת 1978.

האלבום היחיד של להקת הרוק המתקדם העברית, "ששת", שיצא לאחר שהתפרקה, ייצא מחדש ויכלול גם דיסק בונוס עם פסקול הסרט "מסע האלונקות" שהלחין שם-טוב לוי וביצעה הלהקה, כולל שיר הנושא בביצועו של גידי גוב. האלבום הוקלט באולפני טריטון בשנת 1977, והשתתפו בו יהודית רביץ, שם טוב לוי, שמוליק בודגוב, עדי רנרט, שמוליק ארוך ואיקי לוי. בשנת 1993, במסגרת סדרת 'התפוז' של NMC הדיסק יצא בפעם השניה, וזו תהיה הפעם השלישית שהוא יוצא לחנויות.

האלבום "יחס חם" של דני ליטני, יצא 30 שנה לאחר הקלטתו. מדובר באלבום הסולו הראשון של ליטני הכולל שירים כמו "ציף ציף מעל הרציף", "משבר אמון" ועוד. לאלבום יצורף דיסק בונוס שיכלול דמואים שיצאו בתקליטוני שדרים, שירים לייב, וכל מיני בי סיידס מאלבומים של ליטני, וכמו גם השיר "יין קיץ" של לי היזלווד וננסי סינטרה בעברית, בביצוע חוה אלברשטיין ודני ליטני מתוך הופעה חיה בצוותא ב-1976.

עד כה יצאו בסדרת סימני דרך האלבום "כמו צמח בר" של חוה אלברשטיין, האלבום של להקת תמוז, ואלבומה של להקת "קצה השדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully