וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האינטרנט מתנקם ב-Fall Out Boy

דפנה ארד

6.2.2007 / 11:16

תמונות בהן הוונץ של הבסיסט פיט וונץ מתנוסס מחוץ לתחתוניו, הופצו באינטרנט בסמיכות להשקת האלבום שלהם

תמונות של אבר מינו של בסיסט להקת פול אאוט בוי, פיט וונץ, הופצו באינטרנט. מדובר בסדרת תמונות, בהן וונץ אוחז בידיו בדרדס שלו, והן נפוצות, נפיצות ונגישות - והופצו ככל הנראה כאקט מחאה אינטרנטי נגד הלהקה, שחבה את הצלחתה למייספייס ולרשת בכלל.

זו לא הפעם הראשונה שהאינטרנט מתקיף בחזרה את הלהקה שצמחה בזכותו. להקת האימו הפכה למטרה חמה שנתקפת על ידי קטעי וידאו של גולשים רבים, שיורדים על הלהקה ושיריה. כמו כן, האלבום החדש שלהם, שאמור היה לצאת רק היום, הופץ לאינטרנט כבר לפני שלושה שבועות, מעשה זדון.

בעבר הופצו גם קטעי וידאו של וונץ מכה איש אבטחה באחת ההופעות. "אני מוכן לנתק את האינטרנט לגמרי" אמר וונץ בראיון לניו יורק פוסט. "אני במערכת יחסים של אהבה-שנאה עם המדיום הזה, הוא כל הזמן לוחש לי באוזן: אני יצרתי אותך, ואני מסוגל להרוס אותך."

פיט וונץ יותר פופולארי מפריס הילטון

"לדעתי אנשים חושבים שהפצתי את התמונות בעצמי. אני הייתי חושב כך", אמר וונץ בראיון ל-MTV בעת הופעה של הלהקה בטורונטו. "אני רק יכול להגיד להגנתי, שאם הייתי מפיץ את התמונות הייתי בוחר כאלה יותר מחמיאות".

וונץ טוען שמישהו פרץ למכשיר ה-PDA שלו (פלאפון+אינטרנט+פקס), ומשם השיג את התמונות המפלילות. לא ברור מדוע הבסיסט הסתובב עם תמונות עירום שלו, שהוא בבירור צילם. "התמונות האלה צולמו שנה לפני שהן דלפו לאינטרנט, ובזמן הזה הייתי החבוב שלאף אחד לא איכפת ממנו." הוא סיפר, "מישהו פשוט החליט להעלות אותן לאינטרנט וזה הדבר הכי נוראי שקרה לי אי פעם. אם יכולתי לבחור לא הייתי רוצה ששלושה מיליון אנשים ייראו אותי במערומי", אמר בראיון.

עם זאת, במקום לפגוע בלהקה, הדבר רק קידם אותה. היום היא מוציאה את האלבום "Infinity On High" לחנויות בארצות הברית ובארצות נוספות. האלבום הקודם מכר 3 מיליון עותקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully