וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות שכולות יסעו לפסטיבל ברלין בעקבות "בופור"

6.2.2007 / 17:32

דמויות בסרטו של יוסף סידר נוצרו בהשראת נועם ברנע וצחי איטח ז"ל. משפחותיהם יחברו לבמאי במסעו לפסטיבל הנחשב

משלחת הסרט "בופור", סרטו החדש של יוסף סידר, שנוסעת לתחרות "דב הזהב" בפסטיבל ברלין, תלווה בנציגי המשפחות השכולות של שנים מהחייילים שנפלו בלבנון. החיילים נועם ברנע וצחי איטח ז"ל שימשו השראה לשתיים מהדמויות בסרט, ועל כן יוצרי הסרט הזמינו לברלין את הוריהם.

"בופור" מבוסס על ספרו רב המכר של רון לשם "אם יש גן עדן" (זוכה פרס ספיר לשנת 2006) ומספר את סיפור הישרדותה של קבוצת הלוחמים שאיישה את המוצב המיתולוגי בלבנון בחודשיו האחרונים, עד הלילה בו הושמד המוצב. את התסריט כתבו סידר ולשם יחד. הסרט ייצא למסכי הקולנוע בארץ ב- 8 במרץ.

נועם ברנע ז"ל נהרג על הציר המוביל לבופור ב- 12.4.99. הוא שירת ביחידה לסילוק פצצות של חיל ההנדסה, ונהרג חמישה ימים לפני שחרורו מהצבא. אביו אהרון יצטרף למשלחת.

צחי איטח ז"ל נהרג על הבופור ב- 11.2.2000 והיה החלל האחרון בלבנון (עד למלחמת לבנון השנייה). הוא שירת בפלוגת חיל ההנדסה של גבעתי, שאביו אריה (אל"מ במיל.) היה ממקימיה. האב ואמו של צחי, יפית, יסעו גם הם.

משלחת יוצרי הסרט תצא לברלין ב-13 בפברואר, ותכלול, לבד מנציגי המשפחות, את סידר, לשם, השחקנים אושרי כהן, איתי טיראן, אלי אלטוניו, אוהד קנולר ואיתי תורג'מן, וכן את מפיקי הסרט ואנשי תעשיה בכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully