וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון לנון ורג'ינה ספקטור יופיעו בארץ באותו יום

דפנה ארד

8.2.2007 / 13:44

לנון-אונו יופיע ב-10 במרץ בהאנגר 11 בתל אביב, בעוד ספקטור תופיע במועדון הבארבי. וגם לאן ילכו קוואמי, סנדרסון ושי נובלמן? חשיפה ראשונה

היום פורסם כי שון לנון יופיע בארץ ב-10 במרץ בהאנגר 11 בתל אביב, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו. הכרטיסים להופעה החד פעמית יעלו 200 שקלים. לנון מגיע לישראל מסנט פטרסבורג, רוסיה, וימשיך לטקסס. עוד לא ידוע כמה זמן ישהה בישראל.

לפני שבוע וחצי פורסם כי הזמרת הניו-יורקית רג'ינה ספקטור תופיע בארץ, באותו תאריך, 10 במרץ, במועדון הבארבי. את ספקטור הלוהטת מביאים המפיקים שחר שוורץ ושרוליק איינהורן, וכרטיסים להופעה שלה יעלו 160 ש"ח במכירה מוקדמת.

לצערם של המפיקים והציבור בכלל, שון ורג'ינה פונים פחות-או-יותר לאותו הקהל, ויהיו האנשים שיעשו את החישוב הבא: בעוד לשון יש את יתרון שם המשפחה, הכרטיסים לספקטור זולים ב-40 ש"ח.

לאן הולכים כולם?

אייל פרידמן, מגיש התוכנית "הקצה" בגלגל"צ: "אני הולך לרג'ינה ספקטור, ברור. אני מאוהב בה, כאילו. שון לנון אחלה, אבל באמת על רג'ינה אני מטורף על כל הראש כבר כמה שנים. היא הזמרת האהובה עלי ואין פה שאלה בכלל, מבחינתי."

רם אוריון:" אם כבר, אז אלך לרג'ינה ספקטור. כי יש לי דיסק שלה ושל שון לנון אין לי."

איתי פרל: " זה נושא כאוב בשבילי, כי יש לי הופעה באותו יום ואף אחד לא יבוא לראות אותי. אפילו אני הייתי הולך לאחת מההופעות האלה, אני מעדיף את רג'ינה כי אני מכיר את הדיסק שלה. האמת ששון יותר מסקרן אותי. אה זה באותו יום? כל אחד הופעה אחת בארץ? פאק. אז שון לנון, בהנחה שהמועדון יסכים לבטל לי את ההופעה. אחרת אני אבוד. אפשר להזמין את כל המתלבטים להופעה שלי וזהו. כל מי שמתלבט יבוא לראות אותי."

עופר מאירי ממטרופולין: " הייתי הולך לשניהם. אני אוהב את שניהם. אני שמח שאני לא אהיה בעיר בכלל בשביל להחליט. "

משה בונן, מגיש התוכנית "מוזיקה היום" בגלי צה"ל: "אני אוהב את שניהם אבל אלך לשון לנון. הוא לוקח בסיבוב. הוא פשוט כבש את ליבי. זה אלבום החורף האחרון שלי."

נעם ענבר מהבילויים: "שון ממש לא מעניין אותי. אני לא יודע אם אלך בכלל, אבל היפותטית אלך לרג'ינה ספקטור. "

דני סנדרסון: "שון לנון. או פורטיסחרוף. הם הכי טובים."

שי נובלמן: "אני הולך לרג'ינה ספקטור. כי אני יותר אוהב את פול מקרטני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully