וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגזין אמנות חדש: פיקניק

דפנה ארד

11.2.2007 / 18:13

מעכשיו אמנים צעירים לא יצטרכו לחכות לגלריות או מוזיאונים, ויוכלו להציג יצירות חדשות שלהם במגזין החדש, שיכלול 208 עמודי צבע, ואף לא משפט אחד

מגזין חדש בשם "פיקניק" ינסה למלא את החלל שיש ליוצרים בארץ, המעוניינים להציג את יצירותיהם לקהל הרחב.

עורכי המגזין הם דן גבע, מאיר קורדבני ועדי אנגלמן, כולם בני 30+, אמנים ומעצבים צעירים. המהדורה הראשונה שלו תכלול 208 עמודי צבע ו-157 עבודות של מעל ל-40 אמנים כמו למשל עומר קריגר, ניר עברון, רינת קוטלר ורובי סטאר.

אנגלמן, חוקרת אמנות עצמאית ובוגרת תואר שני בתולדות האמנות באוניברסיטת לונדון, אומרת כי הבמה שפיקניק עומד לתת מתבקשת במצב האמנות הפלסטית הנוכחי בישראל. "בעצם יש המון יוצרים צעירים שאנחנו חושבים שהם סופר-מוכשרים", היא מספרת "והם לא מקבלים את הבמה שהם צריכים אותה כשהם מתחילים את דרכם.

פיקניק יציג לקהל אמנים על פי רוב בשלב צעיר של הקריירה שלהם. אנחנו רוצים בעצם להוות קטליזטור בתוך השרשרת של האמנות."

שני גליונות של פיקניק אמורים לצאת כל שנה, במחירים הנעים בין 50 ל-65 שקלים. אנגלמן מוסיפה: "אנחנו בעצם מעין חיה חדשה שהיא בין מגזין, כתב עת לאמנות לבין חלל מוזיאלי, או חלל תצוגה. זה מין עוד איזה סוכן ברשת הסוכנים המתווכים בין האמנות לקהל. סוכן חדש בשוק. חלל תצוגה בדפוס. שום טקסט לא יפורסם בו."

המגזין יושק בארוע פתוח בסדנאות האמנים בתל אביב במוצ"ש הקרוב, ב-20:30. הארוע ייפתח ברב-שיח בנושא עיתונות האמנות ולאחריו תתקיים מסיבת אלקטרו.

האם אתם מנסים לתת פייט לסטודיו?

"אני לא חושבת, סטודיו מבחינתנו הוא בן דוד, לא איזה מתחרה. סטודיו הוא כתב עת פרשני, ביקורתי. אנחנו מהווים פלטפורמה לתצוגת אמנות. את הפרשנות נשאיר לאחרים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully