וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד הוט, דיקסי ובלייג' הזוכים הגדולים בגראמי

אבי משולם

12.2.2007 / 6:25

כל אחד מהם זכה בשלושה פרסים. בוב דילן זכה בשניים. להקת פוליס התאחדה והופיעה הופעת בכורה בטקס שננעל הבוקר

עריכה: בת גולן.

באדיבות : THE RECORDING ACADEMY ו-CBS

(דפנה ארד, וואלה! תרבות)

טקס פרסי הגראמי, חלוקת הפרסים החשובה ביותר למוזיקאים בארצות הברית, ובעולם, נערך הלילה במרכז סטייפלס בלוס אנג'לס.

להקת פוליס פתחה את הערב עם השיר "רוקסן" באווירת רטרו, אותה המשיכו סטיבי וונדר וטוני בנט שזכו באחד הפרסים הראשונים. לאחר מכן הרד הוט צ'ילי פפרז ומרי ג'יי בלייג' זכו בשלושה פסלונים כל אחד, כולם אמנים ותיקים בסצינת המוזיקה בארה"ב.

בלייג', שהייתה מועמדת לשמונה פרסי גראמי, וקיבלה שלושה פרסים בקטגוריות ה-R&B על אלבומה, עלתה לבמה בוכה. הרד הוט צ'ילי פפרז שזכו רק בשני פרסי גראמי בעבר, היו מועמדים לשישה פרסים.

זוכת אמריקן איידול, הכוכב נולד האמריקאי, קארי אנדרווד, קיבלה שני פרסים על הופעת הקאנטרי הנשית, והאמן החדש הטוב ביותר. "אני חייבת הכל ל'אמריקן איידול'." אמרה אנדרווד בטקס, במהלכו גם הופיעה וביצעה שני שירים. השיר גם זכה בפרס על שיר הקאנטרי הטוב ביותר, אך הוא הוענק לכותביו. בשנה שעברה קלי קלארקסון זוכת אמריקן איידול הראשונה, יצאה מהטקס עם שני פרסים.

נארלס בארקלי זכו בשני פרסים, כולל הפרס לאלבום אלטרנטיבי. בין הזוכים שהלכו הביתה עם שני פסלונים ביד - טוני בנט, צ'יק קוראה, ברוס ספרינגסטין, וג'ון לג'נד. בוב דילן קיבל פרס על אלבום הפולק של השנה, ועל הופעת הסולו בשיר "Someday Baby".

זיגי מארלי, בנו של בוב מארלי זכה בפרס על אלבום הרגאיי שלו, "Love Is My Religion", וביונסה נואלס קיבלה פרס על אלבום ה-R&B של השנה, "B'Day".

בקטגוריית פרס על מפעל חיים זכו בין השאר ג'ון באאז, אורנט קולמן, להקת הדלתות והגרייטפול דד. פיל לש, בסיסט הגרייטפול דד אמר בטקס: "זה דבר נפלא לזכות בהכרה, גם לאחר עשרות שנים בהן זנחו אותנו".

עדכון אחרון: 12:39

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully