וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: אדי מרפי משולש

12.2.2007 / 16:56

הסרט במקום הראשון בסוף השבוע בטבלת שוברי הקופות הוא "נורביט", בו מגלם אדי מרפי שלוש דמויות שונות

מערכת וואלה!

הסרט "נורביט" בו משחק בעיקר אדי מרפי, המגלם בו שלוש דמויות, ובין השאר גבר ביישן ואשתו כבדת המשקל, עקף את תחזיות האולפנים והתעשיה, כל הדרך למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות. הסרט הכניס תוך שלושה ימים 33.7 מיליון דולר.

מרפי, שלאחרונה זכה לחסד נדיר מהמבקרים על תפקידו סרט "נערות החלומות", בו הוא מגלם זמר נשמה מתוסבך, חזר לסורו ב"נורביט", כשהוא שב להתחפש לאישה וללבוש חליפות צמיגים.

זו הפעם ה-14 בה סרט של אדי מרפי שובר קופות. הציפיות מהסרט, שעד כה הכניס 60 מיליון דולר, היו שיכניס בסופ"ש הראשון 20 מיליון דולר לכל היותר. לעומת אהבת הקהל, רובם המכריע של המבקרים ירדו על חוש ההומור של מרפי, על היחס השוביניסטי שלו לנשים, והציעו לפתוח קטגוריה חדשה בטקס האוסקר: " הסרט הגרוע ביותר שאי פעם יצא לאדם המועמד לפרס האוסקר." הפרס מובטח, לדידם, לנורביט.

למקום השני בטבלה, נכנס הסרט "Hannibal Rising". הפעם החמישית שהקניבל חניבעל לקטר מופיע על המסך, הכניסה 13.4 מיליון דולר בסופ"ש הראשון להקרנתה.

הסרט שהגיע למקום הראשון בסופ"ש שעבר, "The Messengers", הדרדר למקום הרביעי עם הכנסות של 7.2 מיליון דולר בצפון אמריקה, אחרי הקומדיה הרומנטית בכיכובה של דיאן קיטון, "Because I Said So".

הקומדיה של בן סטילר, "לילה מוטרף במוזיאון", נשארה במקום החמישי עם הכנסות יציבות של 5.8 מיליון דולר.

שבועיים לפני האוסקר, המתמודדים הראשיים מצאו את עצמם נדחקים לתחתית העשיריה. "המבוך של פאן" במקום השמיני, "נערות החלומות" במקום התשיעי,ו"המלכה", שחותם את העשיריה הראשונה, עם הכנסות של 2.5 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully