וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמא מיה בארץ ויהי מה

דפנה ארד

13.2.2007 / 13:12

המפיק הבינלאומי של המחזמר המצליח המבוסס על שירי אבבא הוא אותו אחד שהיה אמור להביא את דפש מוד בקיץ ונכווה. "שכרתי ג'מבו בכספי. כל עוד מטוסים ינחתו בישראל, ההפקה תתקיים" הוא אמר

יח"צ - חד פעמי

30 מיליון אנשים צפו כבר במחזמר הבינלאומי "מאמא מיה!", העומד לעלות בארץ בקיץ. ל-15 הופעות בהיכל נוקיה במהלך חודש יוני באנגלית, המפיקים ינסו למכור 45 אלף כרטיסים, במחירים הנעים בין 169 שקלים ללקוחות אורנג', ל-475 שקלים לאלו שלא. "אלה מחירי כרטיסים אולי קצת גבוהים" הודה המפיק הישראלי של המופע, שמואל צמח, "אבל הוא נגזר מההוצאה הענקית והמחירים הקודמים של הופעות חו"ל בארץ.".

מדובר במחזמר מאוד מצליח, הכולל 22 מהלהיטים של להקת [[אבבא]] השוודית, התפורים יחד בעלילה על נערה לאם סוררת. במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום באצטדיון יד אליהו, המפיק הבינלאומי מארק ליברברג הודה שקורה שארועים כאלה גדולים מתבטלים.

ליברברג היה המפיק שהיה אמור להביא את דפש מוד לארץ בקיץ האחרון ו"כשההופעה של דפש מוד התבטלה בכיתי. יבבתי בבכי. ולא רק בגלל החובות." והוסיף, "ישראל היא נקודה חמה, אבל תושבי ישראל צריכים להיות אופטימים. מדובר בארוע שמח."

ליברברג סיפר "אני בא כרגע מביטול, שקרה בהולנד. 60 אלף כרטיסים להופעות של שאקירה נמכרו וההופעה התבטלה. למאמא מיה אני שכרתי את מטוס הג'מבו בעצמי, וכל עוד מטוסים ינחתו בישראל, ההפקה תעלה."

מטוס הג'מבו, אם תהיתם, יטוס היישר מהלסינקי לישראל, ויכיל 150 טון של ציוד, הכולל אביזרים, במה, תאורה, צוות וציוד סאונד משוכלל, חלק מההפקה הבינלאומית, המקורית. במסיבת העתונאים נחשף כי שניים מחברי אבבא המקוריים,ביורן אולבאוס ובני אנדרסון, יגיעו אולי לערב הבכורה של המחזמר באצטדיון יד אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully