וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בק מחזירה את צ'רכי אחורה

דפנה ארד

13.2.2007 / 16:05

הצלמת שרון בק לקחה כמה סלבס מובילים כמו עפר שכטר, ששי קשת ושרונה פיק וצילמה אותם באווירת שנות ה-20

בתערוכת הצילומים הראשונה שלה, "20 פעם", שרון בק הזמינה סלבס ואנשי תרבות להפקת צילומים בסגנון שנות ה-20, בינהם ריקי גל, אסנת חכים, לירז צ'רכי, ששי קשת, מירי בוהדנה ועפר שכטר.

בק, צלמת פרילאנסית העובדת עם ידיעות, לאישה וליידי גלובס, התחילה כצלמת ארועים וכך פגשה חלק מהאנשים אותם צילמה בצורה כזאת. "פתחתי סטודיו לפני שנתיים. בתחילת דרכי צילמתי בארועים והכרתי אותם שם. את יעל דיין לא הכרתי. פשוט פניתי אליהם והם הסכימו. הם אהבו את הקונספט ואהבו את זה שמדובר בצילום אמנותי. התמונות יצאו מאוד יפה. חלקם זוכרים אותי לטובה, כי אף פעם לא צילמתי פפארצי ותמיד הייתי בסדר, אז זה השתלם."

במשך שלוש שנים בק עבדה על הצילומים המרכיבים את התערוכה. לכל מצולם עיצבו בגד במיוחד, ולאחר תהליך של מדידות ועיצוב קונספט, יצאה בק לצלם. "מאחורי כל צילום יש חשיבה. למשל סמדר קלצ'ינסקי מצולמת בנמל עם מזוודה וכלב, אבודה. טל ליפשיץ מצולמת עם סוס, כי היא רוכבת על סוסים. דנה ספקטור טייסת, צילמנו אותה במוזיאון חיל האוויר בחצרים. דפנה ארמוני מנהלת בורדל ורונית אלקבץ היא מדאם. את מירי בוהדנה צילמתי כאישה רכה עם פרחים בשיער וקומביניזון של פעם. לא רק הקלקתי על המצלמה, זה ממש פרוייקט."

את התערוכה אוצרת מירי קרימולובסקי. היא תפתח ביום שבת ה-24 בחודש, בגלריית אגודת העתונאים, בתל-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully