וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הנשיקה מ"אישה יפה" הכי לוהטת

13.2.2007 / 16:43

וסצינת הסקס מ"אינסטינקט בסיסי" היא הטובה ביותר בכל הזמנים. כך קובע סקר שבוצע לכבוד יום האהבה הנוצרי. האם שום דבר לא הרטיב את המושבים בקולנוע מאז הניינטיז?

יום האהבה הנוצרי, ולנטיינ'ס דיי, הוא הזדמנות טובה לעשות סקרים, הבודקים דברים מהותיים מאוד בסדר היום הציבורי. בסקר שכזה, שערכה חברת "מותגים" לקראת יום האהבה, נודע שסצינת הסקס הלוהטת ביותר, לפי משכירי הסרטים בבלוקבאסטר (לפחות הצד הימני בוידאומט), לקוחה מהסרט "אינסטינקט בסיסי", בין מייקל דגלאס ושרון סטון. המשגל הזה קיבל 27.4% מהקולות.

המקום השני יותר קלאסי, בין מרלון ברנדו ומריה שניידר קיבל 17.7% מהקולות, על סצנת הסקס מהסרט "הטנגו האחרון בפריז". במקום השלישי סצינת הסקס מהסרט "תשעה וחצי שבועות של שיכרון חושים" בין מיקי רורק וקים בייסינגר, שקיבלה 16.7%. הסצינות מהסרט "מציצה על מאדים", "התימניה הלוהטת" ו"החיילת הנותנת" מהצד השמאלי של הוידאומט לא נכללו בשאלון האמריקאי.

הנשיקה הכי לוהטת בקולנוע, לפי המצביעים, היא בין ריצ'רד גיר וג'וליה רוברטס, ב"אישה יפה". הנשיקה הזאת קיבלה 21.7% מהקולות. אחריה מרוחה הנשיקה הקלאסית (הכוללת כיפוף) מתוך הסרט "חלף עם הרוח" בין ויויאן לי וקלארק גייבל שגרפה 20.8% מהקולות. במקום השלישי – הנשיקה בין ליאונרדו דיקפריו וקייט ווינסלט מהסרט "טיטאניק" עם 17.5%.

הזוג הכי מוצלח בקולנוע לפי המצביעים הוא, שוב, ריצ'רד גיר וג'וליה רוברטס עם 32.9% מהקולות. מתחתיהם ניצבים אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט עם 13.5% מהקולות. במקום השלישי, הם אמנם לא התנשקו מעולם או התגפפו, אך הצופים החליטו. מל גיבסון ודני גלובר קיבלו 9.4% מהקולות. מה עם ביוויס ובטהד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully