וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו דיקפריו בסרט על פרשת אנרון

סוכנויות הידיעות

13.2.2007 / 10:12

הוא יפיק ויככב בסרט שיופק על ידי אולפני וורנר ברדרס. הסרט יתבסס על הספר "Conspiracy of Fools" של עיתונאי "ניו יורק טיימס"

כוכב הקולנוע ההוליוודי לאונרדו דיקפריו יככב ויפיק סרט חדש על קריסת ענקית האנרגיה האמריקאית אנרון. כך הודיעו אמש אולפני הקולנוע וורנר ברדרס, של ענקית המדיה טיים וורנר (סימול TWX). הסרט יתבסס ככל הנראה על הספר "Conspiracy of Fools", הסוקר את שערוריית אנרון, שכתב עיתונאי ה"ניו יורק טיימס", קורט אייכנוולד.

דיקפריו, המועמד לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "לגעת ביהלום" (Blood Diamond), יגלם בסרט החדש את תפקידו של עובד חדש באנרון אשר חושף את ההונאה החשבונאית בה. הסרט הוא האחרון בשורה של סרטים שעסקו בפרשת אנרון, בהם הסרט התיעודי "Enron: The Smartest Guys in the Room" שעלה לאקרנים בשנת 2005, ואשר היה מבוסס על ספר באותו השם שכתבו עיתונאי המגזין "פורצ'ן", בתני מקליין ופיטר אלקינד.

התמוטטות אנרון בדצמבר 2001, שהיתה באותה עת פשיטת הרגל הגדולה בתולדות ארה"ב (וכיום השנייה בגודלה, לאחר וורלדקום), גרמה לפיטוריהם של אלפי עובדים, שרבים מהם גם הפסידו את כל כספי הפנסיה שלהם, והסבה הפסדים של מיליארדי דולרים למשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully