וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאן פיית'פול עושה ביד

14.2.2007 / 12:23

בסרט "אירינה פאלם", שהוצג אתמול בפסטיבל ברלין, השחקנית והזמרת מהסיקסטיז מגלמת סבתא, שעובדת בתעשית המין בסוהו הלונדוני

מריאן פיית'פול מגלמת סבתא בשם מגי בסרט חדש, " Irina Palm". עד כאן הכל מתיישב בסדר, עם גילה (60) ומעמדה, אלא שהסבתא בסרט מתדרדרת לעבודה בתעשיית המין בסוהו בלונדון.

הסרט עוקב אחרי מגי, היושבת לצד מיטת נכדה החולה בבית החולים וכדי שתוכל לממן את הוצאות התרופות, היא מתחילה לעבוד בחנות סקס, שם, כשהיא נואשת לשלם על טיפול בנכדה בחו"ל, היא מסכימה לעבוד בעבודה בה עור הידיים העדין שלה משחק תפקיד מפתח.

אישה צעירה ממנה מלמדת אותה כיצד לענג קליינטים, העומדים בצד השני של קיר עם חור, ממנו הם יכולים רק לשמוע אותה ולהרגיש אותה, ולא לראות אותה.

הטכניקה שלה הופכת לשם דבר, עד שתורים ארוכים משתרכים מחנות המין וחנות מתחרה מבקשת להעסיק את הלוהטת המכניסה. למרות התיאורים המורבידיים, מדובר בסופו של דבר בקומדיה, עם קלוז-אפים ממושכים על פרצופה של פיית'פול בעודה הולכת לעוד יום עבודה ותגובותיהם ההמומות של חבריה המעונבים והמבוגרים, כשהם מגלים איך היא ממנת את הטיפול בנכדה. לפי דיווחים של בלוגרים מתעשיית הקולנוע, הקרנת העתונאים של הסרט הלהיבה מאוד את הקהל, שעמד על הרגליים ומחא כפיים דקות ארוכות, ואפילו צחק בקטעים המשעשעים בסרט.

"אלה עסקי הסקס, הם לא כיפיים לנשים" אמרה פייתפול, ששיחקה לאחרונה גם את אמה של מארי אנטואנט, בסרטה המדובר של סופיה קופולה, "היו לי חברות שעבדו בתחום, חברות טובות. הן מתו. הסרט לא מפאר את התחום ,אנחנו מנסים להציג אותו מציאותי בכל יכולתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully