וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סרט על מילי ונילי

15.2.2007 / 14:03

בעקבות סרטים על אגדות כמו ריי צ'רלס וג'וני קאש שהצליחו להביא מיליוני אוהבי מוזיקה לבתי הקולנוע, גם צמד השקרנים יזכה לביופיק

בהוליווד שוקדים על סרט שיספר את סיפורם של צמד הפופ (ב-ש.ק.ר) מילי ונילי. העיתון וראייטי דיווח הבוקר שאולפני יוניברסל מפתחים סרט על צמד חתיכי הליפ-סינק, שהתפרסמו בשנות ה-80, ושפרס הגראמי לאמן המבטיח לשנת 1990 נלקח מהם כשהתגלה שהם מעולם לא שרו את שיריהם, אלא השתמשו בזמרים מקצועיים.

לבסוף אחד מהם, צ'רלס שו, פרסם את סיפורו בהרחבה בעיתונות בסוף שנת 1989, ולאחר הכחשות נמרצות על כך מצד הלהקה, גרם להתפרקותם והעלמותם אל מתחת לפני השטח.

הסרט נוצר בשיתוף פעולה עם פבריס מורוואן ממילי ונילי, המנסה לעשות קאמבק כבר שנים ארוכות, וגם בשיתוף פעולה עם היורשים של הקולגה שלו רוב פילאטוס שמת ממנת יתר לפני 9 שנים בחדר מלון בגרמניה. שבע שנים לפני כן הוא ניסה להתאבד ולא הצליח.

הסרט ינסה לספר את הסיפור המביך כולו, "תמיד הוקסמתי מהעבודה של חקיינים וזייפנים, ובמקרה הזה הבחורים האלה הרימו את העוקץ המושלם, כשמכרו 30 מיליון סינגלים ו-11 מיליון אלבומים ואז הפכו לבדיחה המהלכת הגדולה ביותר בעולם הבידור" אמר ג'ף נתנזון, תסריטאי ומפיק הסרט, לוראייטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully