וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי ה'בריטס': לילי אלן כלומניקית

דפנה ארד

15.2.2007 / 16:25

ה'ארקטיק מאנקיז' ו'דה קילרז' כיכבו אתמול בטקס הפרסים של תעשיית המוזיקה הבריטית, ועל אף שהזמרת הגיעה עם אבא שלה, לא נמנעה ממנה הבושה

ה'ארקטיק מאנקיז' היו הזוכים הגדולים בטקס הבריטס אמש, שנערך בארלס קורט בלונדון, ושודר בפעם הראשונה מזה 18 שנה בשידור חי בטלויזיה.

החבר'ה משפילד זכו בפרס על האלבום הבריטי של השנה, על אלבומם הראשון "Whatever People Say I Am, That's What I'm Not", ועקפו אמנים כמו בוב דילן, רד הוט צ'ילי פפרז והפליימינג ליפס. בשבוע הראשון לצאתו נמכרו מהאלבום הזה 360 אלף עותקים.

בפעם השניה ברציפות הלהקה לא הצליחה להביא את עצמה לטקס, וחבריה שיגרו נאום מוקלט, בו הם נראו לבושים בתחפושות. בפעם הראשונה של הקוסם מארץ עוץ, ופעם השניה כמו של הלהקה המולטי-סקסואלית הוילאג' פיפל.

אואזיס קיבלו פרס מיוחד על תרומתם למוזיקה הבריטית

להקת הרוק "דה קילרס" מלאס וגאס, גרפו אף הם שני פרסים, אחד על הלהקה הבינלאומית, והשני על האלבום הבינלאומי הטוב ביותר. אואזיס שגם הופיעו בטקס, קיבלו פרס מיוחד על תרומם למוזיקה הבריטית. בנוסף הופיעו בטקס Snow Patrol, הרד הוט צ'ילי פפרז, והסיזר סיסטרס.

לילי אלן היתה המועמדת המובילה בטקס הבריטס, לקטגוריות כמו זמרת השנה, פריצת הדרך, והאלבום הבריטי, אבל היא נותרה בידיים ריקות. האמת היא שהיא חזתה את כשלונה בראיון לאםטיוי כמה דקות לפני שהטקס התחיל: "יש לי הרגשה שלא אזכה בשום פרס. אני מתערבת איתכם על 100 ליש"ט שאני אצא בידים ריקות" אמרה למראייניה.

הזמר ג'יימס מוריסון חזר הביתה עם פסלון "הזמר הבריטי הטוב של השנה", וכוכבת הג'ז איימי ווינהאוס קיבלה את פרס "הזמרת הבריטית של השנה". היא בחרה להקדיש את הפרס לכל הסינגר-סונגרייטרס שעדיין שרים בפאבים.

ג'סטין טימברלייק זכה בפרס הזמר הבינלאומי הטוב ביותר, ונלי פורטאדו חזרה לקנדה עם פרס הזמרת הבינלאומית הטובה ביותר. להקת טייק דאת שהתאחדה השנה ללא הזמר רובי וויליאמס, קיבלה את פרס סינגל השנה על השיר "Patience".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully