וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ברלין: "הבועה" זכה בשלושה פרסים

דפנה ארד

17.2.2007 / 13:58

סרטם של איתן פוקס וגל אוחובסקי זכה בין השאר בפרס של נציגי קולנועי הארט האוז בגרמניה, ובפרס מטעם ירחון הומואים ברלינאי

אתמול התבשרנו על כך שהסרט "אדמה משוגעת" גרף את פרס דב הקריסטל בפסטיבל ברלין, והיום חולקו שני פרסים לסרט "הבועה", בנוסף לאחד שהוא קיבל ביום חמישי.

בטקס שהתקיים בשבת בצהרים הסרט זכה בפרס ה-CICAE, של איגוד קולנועי הארט האוז באירופה. הפרס הזה ניתן ע"י חבר שופטים עצמאי שטוען שהסרט שזכה בו הכי מתאים להצגה בבתי הקולנוע באירופה.

יוצרי הסרט, איתן פוקס וגל אוחובסקי, חוזרים לביתם בצרפת עם שני פרסים נוספים: במקום השני בפרס חביב הקהל של צופי הפנורמה, וביום חמישי כבר זכו בפרס חביב הקהל של קוראי ירחון הגייז הברלינאי, סיגסוילה. את הפרס הזה קיבל לידיו אוהד קנולר, בטקס בו נכח גם ראש עיריית ברלין.

מחזיקים אצבעות לסידר

לשמחת פוקס ואוחובסקי שאוהבים להציג את סרטם בפסטיבלים ברחבי העולם, הסרט הוזמן רשמית להשתתף בפסטיבל טרייבקה לקולנוע, של רוברט דה נירו, באפריל בניו יורק.

בפסטיבל, הסרט הוצג בפני אולמות מלאים וזכה להצלחה גדולה גם מבחינת הסכמי ההפצה שלו. לפני הפסטיבל הוא נמכר לארצות כמו קנדה, ארה"ב, שוויץ וצרפת במהלך הפסטיבל להקרנה במדינות רבות נוספות ובהן ספרד, יוון, סינגפור, טאיוון, ברזיל, מכסיקו, בלגיה, נורבגיה ועוד.

גל אוחובסקי אמר לוואלה!תרבות: "זה נורא כיף, באופן כללי היתה לנו חוויה טובה בברלין, גם ל"הבועה" וגם לנציגי הקולנוע הישראלי בכלל, אנחנו מחזיקים אצבעות לסידר שאולי יביא כבוד גדול לישראל הערב." את הפסטיבל הוא סיכם כך, "היה נורא נורא כיף בברלין זה פסטיבל נחמד והיו מסיבות טובות והיה מוצלח מאוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully