וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק ושמן הסיכה

עומר בכר

18.2.2007 / 12:52

למרות שידיו היו קשורות, עיניו מכוסות ורגליו משותקות, הוא הצליח לכבוש את אי הפיתויים. עומר בכר מקדם קדימונים

חיפושיות הכסף

כשנכנסתי לצפות בטריילר ל-"Across the Universe", ציפיתי מן הסתם לסרט ביטלס נוסף. הלוגו בעמוד הבית שמכיל תות במקום ה- O, גם הוא לא השאיר מקום רב לדמיון. השאלה היחידה שנותרה בטרם נטען הטריילר היא, איזה סרט ביטלס נראה הפעם. התשובה העולה היא סרט עלילתי שכמו "קוראים לי סאם", עושה שימוש בפסקול שירי החיפושיות בכדי לקדם את העלילה. אולי כשחושבים על זה, זה יותר כמו המחזמר "מאמה מיה". ואולי זה בעצם רימייק מודרני ל"שיער".

כמו שאתם מבינים, הטריילר מראה אינספור השפעות תרבותיות וסיפור מסגרת די בנאלי על אמן מיוסר בבריטניה של שנות ה-60 העליזות, שנושר מלימודים ומחליט למצוא את עצמו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, מתאהב בבחורה, נתקל בקשיים קיומיים של מימוש עצמי, מעורבת חברתית וכל זה ברקע כמובן של מלחמת ויאטנם. הטריילר מציג נראטיב ברור למדי (שלא לומר מעט צפוי), ומוסיף כתוביות, מעט מיותרות בעיני ונדושות המורכבות ממשפטי מחץ כמו: "הם חיו בלי כללים, הם אהבו ללא חת, אבל כשהעולם השתנה, השתנו גם הם". מי לעזאזל עוד כותב משפטים כאלה? וכאילו לא די בזה, בסוף הטריילר נוספות כתוביות שמבטיחות שלל סופרלטיבים על הסרט שאינם מגובים אפילו כנהוג בציטוט מביקורות חיצוניות. מה שמקביל אצלי לאמירה: "אבל אמא שלי אמרה לי שאני מוצלח".

בכל אופן, מפשפוש בעברה של הבמאית ג'ולי טיימור, שמוצגת בטריילר על חשבון הכוכבים (יותר מעניין היה לדעת מי החתיך ששיחק את ג'וד), ניתן לראות שהיא גם חתומה על הסרט "פרידה", כך שעולם האמנות כנראה באמת קרוב לליבה. זו גם כנראה הסיבה שויזואלית הטריילר נראה מדהים, צבעוני ומלא חיים. על המוזיקה השזורה אין מה להוסיף.

ציון טריילר: הי ג'וד, אל תעשה את זה רע.
קהל יעד: סטודנטים לאמניות, היפים מזדקנים ויואב קוטנר.

רחם עלינו

לכבוד יום המשפחה, מוגש לכם טריילר על גבר שבעל כורחו הופך לאיש משפחה, כשסטוץ מוצלח נושא פרי וקוטע את תוכניותיהם של שני האחראים למעשה, אליסון – שדרנית בערוץ E, ובן – בטלן. הטריילר ל- Knocked Up מדגיש שוב ושוב את העובדה שהוא מהיוצרים של "בתול בן 40" ואכן האזכור הכרחי שכן 2 הסרטים מזכירים מאוד האחד את השני. בשניהם מדובר בקומדיה רומנטית עם דגש בעיקר על הצד הקומי. למרות חסרונו של שחקן קומי ידוע ומוצלח כמו סטיב קארל, מפצים אותנו האחראים לליהוק בשחקן התומך הטוב בעולם פול ראד (הידוע גם כמייק, בעלה של פיבי בופה) ועם סוכריית העיניים קת'רין הייגל. מלבד סיפור עלילה, שעובר בצורה ברורה למדי, מגיע לעורכי הטריילר צל"ש על היותם אחד מסרטי הקומדיות היחידים שלא עושים שימוש בקריין בטריילר ומשתמשים בכתוביות במקום. חסכני ויעיל באותה מידה לסרט מסוג זה. גם הבדיחות בטריילר מצחיקות אז אם אתם בעניין של הפוגת צחוק בת 2:30 דקות, פרגנו לעצמכם מתנה ליום המשפחה.

ציון טריילר: מצחיק יותר מחדר יולדות
קהל יעד: הורים צעירים, ואנשים פורים

אני חושב שאני אוהב את כריס רוק

כריס רוק כבר זכה למעמד של קומיקאי מצליח מהשורה הראשונה. הוא כבש בערך כל פסגה שסטנדאפיסט יכול, אם זה במופע מצליח, כוכב סרטי קומדיות, ספיישל ב-HBO , סדרה על שמו, ועכשיו הוא גם אוחז ברזומה בתואר במאי. ב- I Think I Love My Wife, משחק כריס גבר נשוי שאשתו יפה, חכמה ואמא למופת ועם זאת משהו בחיי הנישואים, איך לומר, לא דופק. ניקי, בחורה צעירה וסקסית שכריס פוגש מעוררת אצלו כמה דברים וביניהם מחשבות על בגידה.

כריס משתמש בטריילר בשיטת הקריין בדיוק כמו ב"כולם שונאים את כריס", דבר שעובד טוב יותר מקריין חיצוני. אני הייתי מוסיף לטריילר את הכיתוב "מבוסס על סיפור אמיתי".

ציון טריילר: כריס רוקס!
קהל יעד: גברים נשואים והורסות משפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully