וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העטיפה של נינט מקורית?

דפנה ארד

18.2.2007 / 17:31

אלמנט העץ מעטיפת האלבום "יחפה" של נינט דומה בצורה מחשידה מאוד לפוסטר הסרט “המבוך של פאן". מעצב העטיפה: "תודה על ההתעניינות, לא הכרתי את הסרט"

ישנו דמיון מחשיד בין עטיפת אלבומה הראשון של נינט טייב, יחפה, לבין הפוסט של הסרט "המבוך של פאן". בשניהם ישנו אלמנט של עץ לבן, הנראה זהה. בפוסטר הסרט העץ שתול באחת מאותיות השם שלו, ובאלבום של נינט הוא פשוט שם.

החשד הראשוני פה במערכת וואלה! הוא שהעץ נלקח מתוך מאגר גרפיקה כזה או אחר בו גם מעצב עטיפות ישראלי משתמש, וגם מעצב פוסטרים.

בקרדיטים של "יחפה" כתוב שמעצב עטיפת האלבום הוא נדב ברקן (המתופף בלהקת דבק). בשיחה הראשונה אמר מיד שהוא בעצמו צייר את העץ הלבן.

לאחר שראה את הדמיון בין העיצובים, אמר להגנתו שתאריך יציאת אלבומה של נינט היה ה-7 בספטמבר, בעוד "המבוך של פאן" הוקרן לראשונה ב-29 בדצמבר של שנת 2006, כך כתוב באתר הרשמי של הסרט. ברקן מוסיף "תודה על ההתעניינות, לא הכרתי את הסרט כשעיצבתי את העטיפה".

"המבוך של פאן", סרטו דובר הספרדית של הבמאי המקסיקני גיילרמו דל טורו ייצא לקולנוע בישראל בחודש מרץ. הסרט מועמד לשישה פרסי אוסקר, בין השאר על הסרט הזר הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully