וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Boney M יופיעו בפתח תקווה

19.2.2007 / 14:30

להקת הדיסקו מהסבנטיז תופיע בהיכל התרבות במלאבס. בובי פורל עדיין בהרכב, וכמו גם אחת מזמרות הליווי שלו

Boney M, להקת הדיסקו מהסבנטיז, תופיע בארץ. הלהקה, שמכרה 150 מיליון אלבומים, תבוא להופעה חד פעמית פתוחה לקהל בהיכל התרבות בפתח תקווה ב-5 במרץ ובעוד אירוע פרטי, ותשהה בסך הכל חמישה ימים בארץ.

הלהקה תגיע לארץ עם בובי פורל וזמרת שמלווה את ההרכב משנות ה-80, ועוד שתי זמרות שהתחלפו עם השנים.

הלהקה תשיר את כל השירים מכל התקופות של בוני אם, כמו למשל " By the Rivers of Babylon”, " Sunny” ,”Daddy Cool”, ותחומם על ידי הרכב העל של כוכבי שנות ה-70 הישראליים - גבי שושן, עוזי פוקס ושרי, הנקרא "המופע המשותף".

יואב שחם, מנהל המחלקה הבינלאומית ב"פדי הפקות", המביאים את הלהקה לארץ, מספר: "זו להקה בינלאומית שמופיעה בכל העולם, בעיקר באירופה ובדרום אמריקה, לכן היא מאוד יקרה. הם אף פעם לא היו בארץ, והם שמחים לבוא לפה, ויש להם כמה תוכניות לזמן הקרוב להופעות נוספות בארץ, אולי בקיץ, ובאירועים פרטיים."

קשה להצביע על ההרכב המקורי של בוני M, שהוקמה ב-1974 על ידי המפיק הגרמני פרנק פאריאן. הוא הקליט להיט דיסקוטקים אחד בשם "Baby Do You Wanna Bump?", תחת השם בוני אם ובמקום לשוט לבד לעבר התהילה, החליט לקחת ארבעה מבצעים כדי שיהוו את להקת הדיסקו בוני אם (פאריאן היה גם המפיק של הצמד מילי ונילי, שעלו לתהילה מבלי להוציא ציוץ אחד מפיהם).

לאחר חילופים אחדים מנו חברי הלהקה את בובי פורל, מייזי ווילאמס ליז מיטשל ומרסיה בארט. הלהיט הראשון של הלהקה, שנתיים אחר כך, היה "Daddy Cool". אחד מהישגיה הגדולים היה שהיא היתה להקת הפופ המערבית שהורשתה להופיע בברית המועצות.

בשנת 1986 הלהקה התפרקה, אך לאחר שנתיים הקים אותה פאריאן לתחייה, ללא הסולנית ליז מיטשל. החילופים בהרכבים הביאו לכך שב-1997 פעלו שלושה הרכבים שונים של בוני אם שאחד מהם כלל את מיטשל, והשני את פורל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully