וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: ניקולס קייג' על האש

19.2.2007 / 17:08

ניקולס קייג' הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בצפון אמריקה עם העיבוד של חוברת הקומיקס "Ghost Rider", שהגיע להכנסות הגבוהות ביותר בקריירה שלו

אם נראה לכם שכל חוברת קומיקס הופכת לסרט, תחשבו כמה קשה היה להפוך את הקומיקס "Ghost Rider", המספר על אופנוען שמכר את נשמתו לשטן, לסרט.

לקח 10 שנים לקבוע לוקיישנים, צוות שחקנים, גישה, ואפיון. ולבסוף, הסרט יצא, והכניס 44.5 מיליון דולר בשלושת הימים הראשונים להקרנתו.

הסרט יצא לאקרנים ביום שישי, והביקורות המוקדמות עליו עצבנו מאוד את ניקולס קייג'. עד שהוא ביקש ממעריציו להפסיק לקנות את "הצהובון" צר המוחין, "Entertainment Weekly" בו התפרסמה אחת מהן ואמר להם שאם הם מעוניינים לרכוש צהובון, עדיף כבר שייקנו את "The National Enquirer", כי להם לפחות יש הורוסקופ.

במקום השני בטבלה סרט הילדים של דיסני, "גשר לטרבית’יה" שהכניס 22 מיליון דולר, המבוסס על ספר הילדים על שני ילדים מנודים. גם האולפנים סמכו על כך שהסרט יכניס מעל ל-20 מיליון דולר בארבעת הימים הראשונים להקרנתו.

הקומדיה בכיכובו של אדי מרפי, "Norbit", שהגיעה בשבוע שעבר למקום הראשון בטבלה, נפלה למקום השלישי עם הכנסות של 16.8 מיליון דולר. בעשרת הימים מאז הוקרנה לראשונה הקומדיה הכניסה 62.7 מיליון דולרים.

הקומדיה המוזיקלית "מילים ולחן" בכיכובם של דרו ברימור ויו גרנט, הכניסה 14 מיליון דולר, והגיעה למקום הרביעי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully