וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר הרגאיי פאטו באנטון נחת בישראל

דפנה ארד

20.2.2007 / 11:55

יופיע השבוע בעין חרוד ובת"א יחד עם הרכב רגאיי ישראלי בשם דאבה. בביקורו יעבור בים המלח, בירושלים, ויקיים מפגש בין ילדים ערבים ויהודים

זמר הרגאיי/ דאנסהול/ רבאדאב/ סול האנגלי פאטו באנטון נחת בשעה האחרונה בישראל, אליה טס הישר מהופעות בטורונטו, קנדה. הוא יבלה פה בשבוע הקרוב, במטרה לסייר במטרה לקדם מסרים חיוביים בנושאי שלום, אקולגיה ומוזיקה.

ההופעה הראשונה שלו תערך בקיבוץ עין חרוד בערב יום שישי, ובמוצ"ש הוא יופיע במועדון הברזילי בתל-אביב. בעין חרוד יתקיים פסטיבל אקולוגי קטן לפני ההופעה שלו. בהופעה בברזילי יתארחו סוהיל נפאר מ-DAM, ויתקלט אפיקומן.

בין שיריו הבולטים של באנטון, Legalize It, ו- Go Pato. בארץ הוא יופיע יחד עם להקת דאבה המונה שבעה נגנים מסצינת הרגאיי.

כשנשאל על ידי מארגני ההופעות את מי בישראל הוא היה רוצה לפגוש, הוא אמר : "את כולם" ואכן אורגנו לו פגישות שונות עם אזרחי ישראל.

מלבד הסיור הרגיל של כל נוצרי מחו"ל, במקומות הקדושים בירושלים ובים המלח, באנטון יקיים מפגש בין ילדים ערבים ויהודים, יפגש עם ילדי בית הספר גבריאל בתל אביב וינחה סדנה ליצירת כלי נגינה מהטבע. " האמן מועמד לגראמי יגיע לארץ ויעבוד עם ילדים בכיתה ו'! זה כל כך יפה!" אמר יהונתן שגב שפעל להבאתו לארץ. אלבומו של באנטון, “LIFE IS A MIRACLE" היה מועמד בקטגוריית אלבום הרגאיי הטוב ביותר לשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully